Ik heb gehoord over een zadel met waterdruk erin. Aangezien mijn paard een "probleem" heeft met zijn rug en dat aan het herstellen is heb ik besloten om een ander zadel voor hem te kopen. Heb nog geen zadel voor hem. Maar voor mij leek het het beste om een goed zadel te nemen met waterdruk erin zodat hij geen druk plekken kan krijgen of andere dingen.
Wie beschikt er over een wintec zadel met waterdruk? en hoe bevalt dat? vertel er eens wat over?
FEATURES: Performance driven tree and seat shape Super-Enduro seat foam retains its resilience and won't ride down, flatten or harden Soft Sorbtec knee inserts moulds to the rider's knee shape Newly positioned stirrup bars are positioned 5cm (2") further back than standard bars Adjustable Flexibloc System enables the rider to individually tailor their thigh and knee support Adjustable Y-Girthing System secures the front and back of saddle High performance panel that is long, even and narrow in the waist CAIR® Panel System provides maximum comfort for your Horse EASY-CHANGE Gullet System allows a saddle to be custom fit within minutes Lifetime guarantee on Wintec Tree
hier heb ik mee gereden in USA zitten heerlijk :p ff aanpappen bij mn ma hehehe :p die wil nieuw zadeltje voor shakir kopen omdat ze zelf ook wil gaan rijden met hem maar wil dus wel een GOED zadel want wil niet weer dat ie pijn in zn ruggetje krijg