Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

)
Misschien zijn de duurdere peesbeschermers met echt schapenvacht erin wel iets? Schijnt dat de pezen minder warm worden eronder vanwege de vacht en het ademt goed in tegenstelling tot neopreen. 
Tieneke schreef:Ik snap wel dat het warm wordt, maar dat ik die aders zie lopen, lijkt me toch niet gezond? Dan is het echt rooddoorlopen...
Het ziet er zo als ik de beschermers uitdoe, dus voor het koelen. Ik spuit zijn benen af als ik weer thuis ben.
Tieneke schreef:Ik heb er van verschillende merken: Lamicell, HH, nog ander merk... Maar ik heb telkens het probleem dat na het rijden mijn paard zijn onderbenen dus helemaal bezweet zijn en ik dus echt de aders zie lopen. Ok, paard is wel wit, maar ik vind het er niet echt gezond uitzien.
Ik heb het bij alle merken en ook al doe ik ze losser, het is altijd hetzelfde.
En ik moet wel peesbeschermers gebruiken, want ik moet over de weg en dan wil ik hem goed beschermen.
Iemand tips en tricks?

Tieneke schreef:Zoals ik eerder al zei: doe ik niet omdat dat imo niet beschermt, dan kan beter helemaal niets gebruiken en dat wil ik ook niet.
Tieneke schreef:Aan die van Veredus had ik wel al gedacht, zijn die echt heel erg goed? Want ze zijn nl. ook heel erg duur