Het zadel is er even opgelegd zoals ik normaal zou aansingelen enzo. (op de laatste foto heb ik net zacht aangezingeld voor de plek van de singel te laten zien)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Als de schoft maar vrij ligt. En daar lijkt het wel op. 
PollyB schreef:Is moeilijk te zeggen vanaf foto's. Ik denk dat je dat beter kan voelen. Als de schoft maar vrij ligt. En daar lijkt het wel op.
egnie schreef:Je moet het zadel wel aansingelen, anders weet je nog niks. ZO van deze foto's is er niks over te zeggen....

MaestroE schreef:zadelmaker: het zadel staat al te koop
want deze doet echt au bij je fjordje
(daar heb je wat aan hé).
zitake schreef:Ik denk ook dat hij qua boommaat niet breed genoeg is. Is waarschijnlijk maar een 2 en een fjord heeft toch bijna altijd een 3of 4 nodig.
of komen de kilo's er gewoon snel bij? Dit is zeker niet om negatieve opmerking te geven ofzo, gewoon een tip (het is ook beter voor z'n gezondheid!) dat zadel ziet er wel heerlijk uit om op te zitten, maar idd niet echt geschikt voor je fjord, er zijn merken die speciaal zadels maken voor koudbloeden, misschien moet je meer die kant op gaan?
Hij moet spieren krijgen en dat vet trekt vanzelf weg