Ik ben van plan spring schoenen te gaan kopen ( voor met springen en los rijden op wedstrijd i.v.m. kalkoenen ) alleen wat is beter/ handiger ? Spring schoenen met bont van neopreem of zonder bont ook neopreem. Ik heb ze op internet gezien met bont was 15,- en zonder 10,- . Maar met schoonmaken enzo week ik niet wat handiger is ? Met bont vind ik wel mooier !
Ik heb ze beide en volgens mij zijn ze van kunstleer, maar de kwaliteit van die met bont vind ik een stuk minder dan die zonder bont, de zonder bont zijn een stuk steviger. Maar die met bont zijn wel mooier en asl je paard de springschoenen niet heel ahrd nodig heeft zou ik voor die gaan. Het merk is trouwens HB.
Als ze maar groot genoeg zijn maakt het vaak niet uit of ze met of zonder bont zijn. Koop ze vooral niet te klein. Zonder bont is makkelijker schoon te houden.
Ik heb ze beide, en vind ze ook beide fijn in gebruik. De springschoenen met bont gebruik ik minder omdat het schoonmaken meer werk is. Die met bont gebruik ik niet wanneer het nat is
Hmm nouja ik ga ze ook niet gebruiken als het nat is ( of het moet op wedstrijd nat zijn ) Maar ik denk dat ik dan voor de zonder bont ga omdat die dan toch iets goedkoper zijn.
Ik zou zonder bont gaan want ik vind dat echt heel erg lelijk Maargoed ik denk dat je gewoon zelf moet doen wat jij het mooiste vind. Want volgens mij is er niet 1 beter dan de ander.