Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StalHaast schreef:Over je wintec vraag:
Ik vind het heerlijke zadels, gaan ook lang mee, past op veel paarden, je hebt nu tegenwoordig inderdaad ook bruine
Over je hoofdstelvraag: geen idee, gaat moeilijk worden denk ik..
Dekenvraag: Over wat voor deken gaat het? Winter/waterdicht/zweet ?
StalHaast schreef:Okedan even over je dekenvraag
Omdat mijn D pony alle dekens sloopte gingen we maar over op goedkope merkloze dekens..
Tot onze grote verbazing hield hij deze deken WEL heel (maar liefst 6 jaar! )
Verder heb ik persoonlijk (en met mij veel andere mensen) goed ervaringen met bucas, die zijn idd wel wat prijzig, maar wel super goed
jolanda10 schreef:Een hoofdstel met bit heeft een hele andere manier van bevestigen dan een bitlooshoofdstel.
Je kunt niet een bit van je bakstukken halen en dan gaan sturen.
Evenzo goed is een bitlooshoofdstel zo in elkaar gezet dat er een extra bandje loopt achter de kaken en dat de teugels bevestigd zijn aan de neusriem, dit is ook op een andere manier gedaan zodat de neusriem aangetrokken wordt als je een ophouding aan de teugels maakt.
Beide hoofdstellen zijn echt niet te vergelijken met elkaar.
BrittKitt schreef:Je zou een halsterhoofdstel kunnen aanschaffen, zo eentje in leuke kleurtjes enzo(weet de naam niet meer
)
WendyBZ schreef:http://www.goedhard.nl Zowel de marylot sidepull als crosslink kunnen bitloos en met bit gebruikt worden
LadyElmira schreef:BrittKitt schreef:Je zou een halsterhoofdstel kunnen aanschaffen, zo eentje in leuke kleurtjes enzo(weet de naam niet meer
)
Ja die had ik ook gezien, daar kun je dus het bit afhalen? Vind ze wel leuk maar wil alleen maar bruin dus dan moeten ze die wel hebben haha. Als iemand een site weet?
sannuhh schreef:Wat ik me dan weer afvraag.... is...
Ik weet bijna zeker dat je voor een paar dagen terug nog een topic openende, met dat je teveel tijd over had maar weing puf had om iets te doen ofzo. En daar stond in dat je niet een leasepaard kon zoeken of in de manegeles kon rijden, omdat je daar het geld niet voor had.
Nu vraag ik me af, wat is er in die dagen veranderd, dat jij ineens zoveel geld hebt om een paard te onderhouden.
Henkjan schreef:Ik heb een windterdeken, aardig zwaar. En een fleece deken. Verder heb je niks nodig hoor.Oja bij sommisge paarden een vliegendeken!