Springdekjes???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Springdekjes???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 17:32

Misschien een hele domme vraag maar via de Divoza site en nog een aantal andere sites word ik ook niet wijzer. Er zijn dressuurchabrakken en veelzijdigheidschabrakken, maar onder een springzadel liggen ze geen van beiden goed. Tenminste niet onder mijn springzadel. Zijn er wellicht ook speciale springchabrakken en zoja waar?

Faelivrin

Re: Springdekjes???

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 19:32

Promis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:54

otenman!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 01:19

Nou heb ik op allebei die sites gekeken en ik kom echt niets anders tegen dan dressuur of veelzijdigheid....of het moet zo'n bont ding zijn maar ik bedoel een gewoon dekje.

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 07:33

Ik heb bij Divoza een dekje gekocht voor een springzadel, deze ligt super! Ik heb dit dekje gevonden in het rek tussen de veelzijdigheidsdekjes. Misschien moet je ze gewoon even bellen en vragen of ze er nog meer hebben!

Wolffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 08:27

Ze hebben ze wel... even goed zoeken of bellen idd want ze komen niet zo vaak voor als de anderen Cool

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 09:56

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 10:25

Ha fijn tanja, ik heb zojuist mijn zus een sms gestuurd, die zit in Friesland bij een kennis op het terrein waar Huppa ook zit.....ben benieuwd of t lukt!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 10:55

Kijk, dat is mooi! Ik vond het nog wel een leuk dekje om te zien ook.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 11:46

daffodil schreef:
Nou heb ik op allebei die sites gekeken en ik kom echt niets anders tegen dan dressuur of veelzijdigheid....of het moet zo'n bont ding zijn maar ik bedoel een gewoon dekje.

Dan heb je niet goed gekeken. Clown Op de site van HKM staat er toch echt 1!

Afbeelding

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 12:02

Moet je helemaal gelijk geven.....heb inderdaad niet goed gekeken! Heb nu net mijn zus opdracht gegeven voor dat dikkere dekje van huppa, daar zit ze toch en de winkel is vanmiddag open! Ben ik voor 22 euro klaar, is toch iets minder dan deze want daar komen nog verzendkosten bij!

Ga wel eens op mijn gemak kijken op die site want HKM vind ik een leuk merk!

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 13:25

Ik had pasgeleden ook een Eskadron springdekje voorbij zien komen, volgens mij was dat bij www.superhorse.nl

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 14:00

bij www.paardenshop.nl hebben ze die HKM springdekjes voor 20 euro. Volgens mij rekenen ze daar geen verzendkosten.
Ik ben ook nog steeds op zoek naar een mooi springdekje, die van HKM lijken zo goedkoop en zijn zo simpel Clown

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 15:35

Helaas belde mijn zus dat ze die dekjes bij huppa niet op voorraad hadden, kon ze wel via de website bestellen maar daar ga ik nog over nadenken....

Ja die van HKM lijken inderdaad wat simpel....die site van superhorse werkt niet echt, krijg bij bijna alles wat ik aanklik een foutmelding.

Alive

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 16:11

springdekjes van lamicell zijn ook ontzettend mooi. die kun je bij www.ingridvanberlo.nl wel bestellen, staan alleen niet op de site Lachen

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 16:46

Ik houd topic ook even in de gaten, want ik had laatst ook een topic gemaakt over springzadel en dekjes, ik heb nl. altijd het probleem dat de vzh dekjes te lang zijn, zeker met nog een lamsvellen bontje er tussen.
De bovengenoemde springdekjes vind ik erg lelijk qua model, ik zou graag een 'gewoon' dekje willen, maar dan korter Lachen

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 20:09

Ilse schreef:
Ik houd topic ook even in de gaten, want ik had laatst ook een topic gemaakt over springzadel en dekjes, ik heb nl. altijd het probleem dat de vzh dekjes te lang zijn, zeker met nog een lamsvellen bontje er tussen.
De bovengenoemde springdekjes vind ik erg lelijk qua model, ik zou graag een 'gewoon' dekje willen, maar dan korter Lachen

ligt het bij jou nog steeds niet goed als je de dekjes goed in de kamer omhoog trekt? Bij mij passen zelfs vzh dekjes richting dressuur perfect onder mijn springzadel namelijk Verward Anders moet je eens op zoek gaan naar vzh dekjes richting springen (volgens mij heeft Eskadron die) ik denk dat veel springdekjes dat ronde model hebben.

Alive

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 21:07

Afbeelding

ik vind deze wel mooi Knipoog is weer eens wat anders!

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 21:15

die zijn zeker leuk, waar worden die verkocht?

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 08:17

Alytje schreef:
Ilse schreef:

ligt het bij jou nog steeds niet goed als je de dekjes goed in de kamer omhoog trekt? Bij mij passen zelfs vzh dekjes richting dressuur perfect onder mijn springzadel namelijk Verward Anders moet je eens op zoek gaan naar vzh dekjes richting springen (volgens mij heeft Eskadron die) ik denk dat veel springdekjes dat ronde model hebben.

Ja hoor ze passen prima, zolang ik zonder bontje rijd Knipoog

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 16:06

Ik heb onder het springzadel dekjes liggen van Pessoa die liggen super !

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 19:22

Ik heb er ook eentje van Eskadron Ja
Vind het mooie dekjes met een goeie kwaliteit.
Mag ook wel want ik vind ze erg prijzig Nagelbijten / Gniffelen

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 00:17

oa Eskadron heeft springdekjes... ook in 'normale' vierkante uitvoering.
Maar de ankypads, of Scapa dekjes passen er goed onder. Mijn dochter rijdt met een 16.5 inch springzadel heeft van eskadron de ponymaat, en de rest gewoon full

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 07:36

Alane schreef:
oa Eskadron heeft springdekjes... ook in 'normale' vierkante uitvoering.
Maar de ankypads, of Scapa dekjes passen er goed onder. Mijn dochter rijdt met een 16.5 inch springzadel heeft van eskadron de ponymaat, en de rest gewoon full

Dat past bij mij dus niet en blijft ook niet echt goed zitten, heb een stubben springzadel 18 inch, of ik kom aan de voorkant tekort of aan de achterkant, vind trouwens zo'n vierkante pad geen gezicht!!!

Gister nog op pad geweest naar grote ruitersportzaak, ook niks, toch maar weer een vzh dek meegenomen, zal m vanavond eens testen.

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 07:40