Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rianne67 schreef:Warm krijgt een paard het toch wel, dus of je nou een dik of dun sjabrakje hebt zal niet reuze veel uitmaken... Het voordeel van een dikkere is dat hij het vocht goed opneemt en er dus minder snel schuim onder komt...
Ineke2 schreef:Wat voor weer het ook is, maakt niks uit voor mij of ik een Anky pad gebruik of toevallig een ander dekje. Ankypad's nemen ontzettend goed zweet op en zijn in mijn ogen niet warmer dan een ander katoenen dekje. Dat komt door de speciale stoffen die gebruikt worden.
Beetje apart dat je instructrice boos word om het soort dekje dat jij onder je zadel hebt liggen
Als het niet goed lag ok, maar als je (en dat neem ik aan) gewoon goed opgezadeld had dan zou ik haar toch zeker zeer beslist gevraagd hebben wat ze hier kwam doen?
Haar antwoord is als het goed is "Jouw lesgeven" waarop ik het simpele antwoord zou geven "Doe dat dan ook"
_Nicky schreef:Altijd. Ze nemen veel beter zweet op dan een normaal dekje (die zijn meestal helemaal doorweekt als het warm weer is na een les) en ademen ook veel beter. Bij mij komt het zweet er klein beetje bij de naden doorheen, terwijl m'n HH dekjes etc. altijd doorweekt waren.
Echt te warm zijn ze denk ik niet hoor.