laatst had ik een kleine aanvaring met een mevrouw het ging namelijk zo

Ik was bij een vriend van me even wezen kijken naar zijn paardje die had ik al een tijdje niet gezien ..
Er kwam een meisje in de bak met haar paard en die had het bontonderlegger onder haar pad ..
ik had dat dus nog nooit gezien en vroeg waarom ze dat nou had .
Zei ze : Dat hoort zo !!!!

Dus ik vroeg een beetje lacherig van nou van wie heb je dat dan (terwijl er een vrouw naast me staat ).
zegt die vrouw: nou van mij (gaf haar dus les)
Dus ik met die mw een gesprek voeren van weetje dat wel zeker heb dat nog nooit gezien ..!
zegt ze van ja vroeger was dat zo nu is het alleen nog maar voor de mode etc etc .. en als je het zo gebruikt dan krijgt je paard tenminste in de hogere sport geen last van ze rug ..

Waarop ik zei : Nou naar mijn weten als je gewoon een goed passend zadel heb heb je helemaal niet zo onderlegger nodig

Wordt die vrouw best pist .. van rijd jij wel wedstrijden dus ik zo ja ..(gaat haar het wat aan dat het maar L1 is dus dat heb ik ook niet gezegt )
zegt ze nou niet hoog genoeg dus en draait zich zo om

ik vond het zoiets belachelijks anky rijd toch ook niet met zo'n ding onder der pad/shabrak ...
wie weet of het waar is of niet ..

wie kan het mij uitlegge hihi (ik denk nog steeds dat die vrouw niet helemaal 100 was hoe ze op me reageerde ze voelde zich helemaal aangevallen haha )
groetjes dominique