Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boemel schreef:Mijn 3 jaar oude, goed onderhouden, Passier Optimum zadel scheurt op het zitvlak. Ik ga hier in ieder geval mee terug naar de zaak waar ik 'm gekocht heb. Ik denk dat het zadel terug naar de fabriek moet. Hopelijk kan ik de kosten hiervoor zo laag mogelijk houden.
Heeft iemand van jullie ervaring met zadels opsturen naar Passier? Is je zadel lang weg? Hoe coulant zijn ze? En was de reparatie naar tevredenheid uitgevoerd?
Ik baal er heel erg van dat dit dure zadel zo slecht houdt.
In het wedstrijdseizoen kan ik m'n zadel moeilijk lange tijd missen. Ik heb nog wel een oud VZ zadel, maar erg ideaal rijdt deze niet.
Graag jullie reacties!
BeLoVeD schreef:Ik snap niet dat je nog blijft rijden op een Passier als de boom helemaal scheef trekt. Ik zou zo'n zadel meteen weg doen.
Sjuimpje schreef:BeLoVeD schreef:Ik snap niet dat je nog blijft rijden op een Passier als de boom helemaal scheef trekt. Ik zou zo'n zadel meteen weg doen.
Ik heb dat zadel gelijk bij de zadelmaker gebracht en een Daaleman op maat laten maken.
Ook al is het zadel nu weer 100%, ik hoef hem niet meerNiet te snel conclusies trekken hè?
BeLoVeD schreef:SorryOmdat je zei dat je hem had laten maken, nam ik automatisch aan dat je 'm nog gebruikt. Maar inderdaad heel verstandig.