Ik heb een paar maanden terug een Watertrens Aurigan bit gekocht voor mijn pony. Ze loopt er erg lekker mee en pakt het bit goed op.Maar wat vinden jullie eigenlijk van dit bit?En mijn pont kantelt af en toe haar hoofd kan het door dit bit komen?
ik heb er toevallig afgelopen zaterdag een gekocht, in één woord super! Mijn pony loopt er echt duidelijk beter op. Heel fijn, die van mij kantelt trouwens niet, nooit gedaan ook eigenlijk.
Ik heb de kk conrad. Dit is de dubbelgebroken versie. Het is een fijn bitje en ik wil eigenlijk niets anders meer.Het kantelen komt niet door het bit maar door de aanleuning. Probeer je paardje goed op 2 teugels te rijden.
dewindhoek schreef:Ik heb de kk conrad. Dit is de dubbelgebroken versie. Het is een fijn bitje en ik wil eigenlijk niets anders meer. Ik heb deze versie ook Sinds ik mijn fjord met dit bit rijd, is hij veel fijner te rijden
Wij hebben K&K Conrad Ultra en K&K Africhtingsbustrens bit dubbelgebroken.De paarden rijden er erg fijn op! Super bitjes!