Zadelkast!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

HENIEEJJ

Zadelkast!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-07 18:23

Haaij Tong uitsteken
Ik weet niet of dit berichtje in de goede rubriek staat, anders moet je het maar eventjes zeggen.
Ik krijg een zadelvan mijn ouders en dan moet ik het binnen 2 maanden terug betalen, zij betalen en beetjuh mee. Maar nou zit met het gedoe van een zadelkast omdat in mijn kast geen zadel past, als dat wel het geval zou zijn had ik er gwn een zadelhanger in vastgemaakt. Daarom zoek ik een goedkopen metalen kast .. van ongeveer 20 tot en met 40 euro hij hoeft niet mooi te zijn alleen groot en diep. Ik kijk elke dag op marktplaats, maar daar is niet zo veel. En als ik iets dan zie is het te ver weg. IK zoek een kast in de omgeving Gelderland!!

alvast bedankt Grrttz.

ps. er hoeven geen hoofdstelhouder en zadelhouder in te zitten omdat ik die zelf al thuis heb liggen klaar voor gebruik.. Pling

Intervarno

Re: Zadelkast!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:27

Ik kan bij ons op stal vragen of ze nog kasten over hebben... Ze hadden eerst nog kasten in ieder geval! Die waren niet zo duur. 20 euro geloof ik Knipoog Dan moet je hem wel komen ophalen in Rosmalen (bij Den Bosch).

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:28

ten eerste het zit idd verkeerd
ten tweede geduld is een schone zaak (dus zo vaak posten heeft geen nut en ook nog eens verboden)
ten derde kijk eens bij de kringloop bij je in de buurt en vraag daar ook rond mischien kunnen zij je helpen

ik tem even

Mandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:36

Zou t eens bij mij op stal vragen, daar hadden ze nog kasten van metaal. En die waren ook niet zo duur.

Wel op halen in Hulshorst/Harderwijk

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:37

dan nog is dit niet de manier om aan je berichten te komen
het moetten zinvolle berichten zijn en anders moet je een mod pmen voor vragen

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:39

Kijk je ouders lief aan en vraag ze om hulp om er zelf 1 te maken. Dan kan je die naar wens aanpassen.
De meeste stalen kasten zijn niet diep genoeg voor een zadel.

Promis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 23:20

zelf 1 maken?

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 12:09

wij hebben er een in zo'n kringloopding ofzo gekocht, iets voor 2e hands/3e hands spullen, dat is gewoon zo'n metale kantoorkast zeg maar. nouja bij mij zou er denk ik geen zadel inpassen maar mijn zadels heb ik gewoon naast die kast op een zadeldragers.