andere boom in zadel ervaringen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

india

andere boom in zadel ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-07 12:18

3 jaar geleden heb ik een veel te duur maar super zadel gekocht voor mijn paard,
na veel problemen met een gestolen zadel en het vervangen daarvan (niets paste)
ben ik op de Albion SLK terecht gekomen

maar sinds 4 maanden heb ik een nieuw paard wat iets groter is maar het zadel leek te passen tot
mijn opluchting
maar helaas begon mijn nieuwe aanwinst erg gevaarlijk te worden en blijkt het zadel te knellen!
ik heb al diverse zadelmakers gebeld maar niemand heeft de aankomende weken tijd helaas,

maar nu ben ik benieuwd of jullie ervaringen hebben om in een bestaand zadel een iets bredere boom te plaatsen (niet de wintec natuurlijk maar kn of passier of Albion of zo)
want eigenlijk wil ik niet weer een nieuwe kopen en deze met veel verlies inruilen of verkopen!

Margreet

Re: andere boom in zadel ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 13:29

Ik heb een door een ongeluk gebroken boom bij een KN zadel laten vervangen door een nieuwe. Kosten 395 euro. Heb er wel bijna 3 maanden op moeten wachten.... Dus als je haast hebt zou ik het bij een ander bedrijf laten doen dan ik (naam via PB).
Combinatie zadel-paard is nooit meer geworden wat het geweest is en ik heb het uiteindelijk toch ingeruild, maar het kan dus wel.