persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar de neopreen springschoenen, maar dit komt ook omdat mijn paard niet tegen rubber kan, daar krijgt hij schuur en brandplekken van (van al het rubber trouwens, maakt niet uit wat het is) neopreen springschoenen zijn idd wat duurder maar als je paard niet tegen rubber kan heb je helaas geen andere keus.
Ook de neopreen springschoenen zijn makkelijk schoon te maken, je spoelt ze ook gewoon af onder de kraan, het duurt alleen wat langer voordat ze droog zijn, ik heb de mazzel dat wij beschikken over een verwarmde zadelkamer, niet iedereen beschikt over die luxe maar als je ze mee naar huis kunt nemen is dat ook een optie natuurlijk.
Ik heb zelf een twijfel paard (te klein voor paard en net te groot voor E-Pony...ik vindt m prima hoor) en die heeft maat S van het merk Kalvakade, zijn overigens niet de duurtste maar ook niet de goedkoopste..... bij ons kosten ze E 22,50 ( kan elders in prijs verschelen natuurlijk)
Laatst bijgewerkt door EzriJo1978 op 27-05-07 23:58, in het totaal 2 keer bewerkt