Ik denk dat ze wil weten welke merken bruine dressuurzadels verkopen die rond de 600 euro kosten. Het zadel moet een mediumdiepe zit hebben. Lijkt me duidelijk.
Ik had het anders verwoord want hoe het nu staat ljkt net of je iets zoekt.. maar dat maakt niet uit.. ik zou zeggen google is wat rond dan heb je zo iets gevonden..
Ik zoek eigenlijk geen tweedehands zadel. En al helemaal geen zadelmarkt zadel. Ik ben gewoon benieuwd welke merken bruine zadels verkopen in de middenprijsklasse.
Wintec heeft geloof ik ook bruin? Die zag ik laatst hier op bokt.
Máár ik zou tòch voor een tweedehands zadel gaan, er zijn genoeg zadels die er als nieuw uit zien, en dan heb je iig een goed merkzadel (stubben, ainsley) voor die prijs.
voor 600 euro vind je denk ik niet heel veel anders had ik de op maat laten maken hulsebos aangeraden in alle kleuren bruin! maar gaat 1200 t/m 1900 euro kosten..
Vrijwel alle A-merken zijn ook leverbaar in het bruin en dan heb je vaak ook nog keus in lengte van het zweetblad, maar dat ga je qua budget niet redden. Misschien heb je tweedehands geluk of nog even doorsparen. Nieuw én goed wordt lastig voor dat bedrag.
Ik heb niet zoveel aan berichten "je kunt beter voor een 2ehands gaan". Daar vraag ik niet om, ik vraag OF er mensen zijn die weten of er bruine zadels in deze prijsklasse zijn en welke merken dat dan zijn.
Ik denk dat je voor dat bedrag beter voor een goede gebruikte rond kunt kijken. Daarvoor heb je niet zo heel veel keus in goede kwaliteit nieuwe zadels ben ik bang...
Ik weet wel dat Massimo ook bruin heeft, die zitten rond de 900/1000,- volgens mij. En anders kom je inderdaad bij merken als Rossner, Kentaur, Wintec...
Zaldi heeft trouwens ook bruin bedenk ik me nu, die zitten ook rond de 900/1000,-...
Toch wel Sfiejj, Wintec is een prima merk. Rijd ik al 9 jaar mee. En zijn ook in het bruin verkrijgbaar. En je hoeft niet zo denigrerend te doen hoor . Ik vraag me af of er toevallig merken zijn die bruine zadels verkopen rond die prijs, waar ik nog niks van weet. En dan gaan er allemaal mensen reageren "je kunt beter voor 2ehands gaan". Lees toch een keer dat vraag ik toch niet?! Als ze er niet zijn pech, maar geef geen antwoord dat totaal niet slaat op de vraag.
Wintec dan misschien nog, al zijn daar de luxere modellen ook alweer duurder van dacht ik. En dan heb je weer kunststof ipv leer, dat moet je ook maar net willen. Heeft Thorowgood eigenlijk bruin? Zou dan ook nog kunnen. Maar als je er 300 euro bij spaart heb je gewoon veel meer keus, dat is een feit en daar hoef je niet zo kribbig op te reageren.
Mensen proberen je advies te geven hoe je iets wat eigenlijk niet bestaat toch kunt krijgen als je wat consessies doet, dat is goed bedoeld en heeft niets met slecht lezen te maken.
nieuw bruin voor die prijs, zou ik niet eens aan beginnen ] ga dan op zoek naar een tweedehands zadel bruine stubbens bv . word je op onder andere marktplaats mee doodgegooit
wat wel nieuw in die prijsklasse zit is wintec of thorowgood... waarbij ik eerder naar een wintec zou kijken die zijn technisch ook gewoon in orde bij thorowgood heb je nog wel eens het probleem van te flexibele boom die vorm verliest/niet voldoende draagkracht heeft
maar wil je leer, dna zou ik op zoek gaan naar een tweedehands a merk
Daar heeft het wel degelijk mee te maken. Ik begrijp best dat een 2ehands zadel (of eventueel een nieuw A klasse zadel) een betere kwaliteit heeft dan een zadel met een nieuwprijs van rond de 600 euro. Om die adviezen vraag ik dus niet, want dat kan ik zelf ook beredeneren. Ik snap dan ook niet dat mensen mij dit alsnog proberen uit te leggen.
En zadels van merken als Kieffer, Rossner, Kentaur, Stubben en nog een aantal bevallen mij niet.