regen concours deken kingsland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

vencedor

regen concours deken kingsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-07 11:52

Waar te krijgen en wat zijn de kosten? De regenjas voor de ruiter heb ik al gevonden. Maar de deken kan ik niet vinden..Wie kan mij helpen?

vencedor

Re: regen concours deken kingsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-07 12:05

niemand?

Perla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 16:13

je kunt toch gewoon losrijden met een gewone regen uitrijdeken en dan in de proef ff af, en er na weer op Knipoog
een paard kan meer hebben dan een mens Knipoog

enne een beetje gedult kan geen kwaad na 8 minuten al miepen dat er nog niemand gereageerd heeft vind ik nergens op slaan

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-07 16:30

Citaat:
enne een beetje gedult kan geen kwaad na 8 minuten al miepen dat er nog niemand gereageerd heeft vind ik nergens op slaan

zoals jij reageert ook niet wel Knipoog.

Maar goed het had best haast aangezien ik morgen buiten springwedstrijd heb en de winkels niet zo lang open zijn. En met dit weer vind ik toch wel practisch om zoiets te hebben. Ik heb een gewone waterdichte deken maar zit dan met de singels te emmeren en bij hoosbuien is hij toch niet helemaal waterdicht.

Maar goed ik heb hem al gevonden en gekocht dus bij deze kan er een slotje op Vork .

edit voor de mensen die ook interesse hebben. Hij kost 29.95, word niet meer gemaakt dus als je er nog 1 wil even de ruitersportzaken rond mailen.