Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IndianLady schreef:Je moet hem ook goed over de neus heenschuiven. Als je je aan de maten hebt gehouden dan lijkt mij het te kloppen. De knopen van het halster drukken (bij druk) op zenuwen van het hoofd. Zo zien de mijne er ook uit hoor. Hoewel ni ik nog een keer kijk. De lussen horen onder de neusriem te zitten en niet onder de kinriem. Aan die lussen bevestig je je teugels. Dat moet dus andersom.
Ilsiie schreef:IndianLady schreef:Je moet hem ook goed over de neus heenschuiven. Als je je aan de maten hebt gehouden dan lijkt mij het te kloppen. De knopen van het halster drukken (bij druk) op zenuwen van het hoofd. Zo zien de mijne er ook uit hoor. Hoewel ni ik nog een keer kijk. De lussen horen onder de neusriem te zitten en niet onder de kinriem. Aan die lussen bevestig je je teugels. Dat moet dus andersom.
Neeeee, de neusriem hangt rechts! ze heeft het stuk van achter de oren in haar handen.. dus dat is vele te groot, je kunt de lussen onderaan groter maken zodat de neusriem zegmaar kleiner wordt..