Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MoniekR schreef:Probeer eens de lederbalsem van 'Excellent', hier zit bijenwas in en die ruikt dus echt heeerlijk!
Hij is verkrijgbaar in zwart, bruin en blank. Hij zorgt dus (bij de bruine en zwarte) ook voor een mooie kleur die niet, en ik zeg dus echt niet, afgeeft!![]()
Ik had ook eens zoiets: ik was van mijn pony gevallen toen ik mijn sporen met grof wiel aan had![]()
dus echt een haal met 'puntjes' in mijn zadel..!![]()
Toen is mij ook dit spul aangeraden en ik ben er heel erg blij mee!!
nou, das mijn tip![]()
mariska1989 schreef:Thuis mag alles
mariska1989 schreef:Thuis mag alles
Bonny4life schreef:waar kan je dat kopen? ergens via internet toevallig ook? of bij jou? haha
Michel123 schreef:MoniekR schreef:Probeer eens de lederbalsem van 'Excellent', hier zit bijenwas in en die ruikt dus echt heeerlijk!
Hij is verkrijgbaar in zwart, bruin en blank. Hij zorgt dus (bij de bruine en zwarte) ook voor een mooie kleur die niet, en ik zeg dus echt niet, afgeeft!![]()
Ik had ook eens zoiets: ik was van mijn pony gevallen toen ik mijn sporen met grof wiel aan had![]()
dus echt een haal met 'puntjes' in mijn zadel..!![]()
Toen is mij ook dit spul aangeraden en ik ben er heel erg blij mee!!
nou, das mijn tip![]()
Oei, da's balen ........ dat zijn lelijke krassen, dat heb ik ook een keer gehad namelijk.
Maarre ...... je mag toch bij de pony's niet met wiel rijden ?
MoniekR schreef:idd, maar zoals mariska1989 al zegt: thuis mag alles![]()
ik rijd hem er af en toe mee, op het moment een keer per week, omdat mijn pony dat laatste beetje 'voorwaarts' net mist..
een lichte vorm van liever lui dan moehihi