Zadel past niet goed.?!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Laar_

Zadel past niet goed.?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 10:15

Ik was gisteren op wedstrijd, en na afloop van mijn proef moest ik bij de jury komen. Deze zei mij dat hij dacht dat mijn zadel niet goed past, en dat hij dacht dat mijn pony daar last van heeft. Hij gaf een voorbeeld; steek je vinger eens tussen het zadel en de schoft, en als dan de pony zijn hoofd omhoog doet zit je vinger helemaal klem, sowieso zat die niet ruim.

Ik wist helemaal niet dat mijn zadel niet goed zat, en het is mij nog nooit verteld door jury/instucteur of andere mensen. We gaan maandag met knol naar Divoza, zodat zij even kunnen kijken, en dat we nieuwe zadels kunnen passen.

Ik schrok me dood, mijn pony loopt dus al een tijdje met een niet goed passend zadel, arm beest Ach gut Verdrietig

mariska32

Re: Zadel past niet goed.?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 10:17

divoza staat niet zo goed bekend om zijn pas service.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 10:20

Ik wilde net hetzelfde typen, ik zou zelf nooit bij divoza een zadel laten passen.
Ken je geen goede zadelmaker in de buurt?

Laar_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 10:22

Oh dat wist ik helemaal niet zeg! Ik zei al tegen mams, we kunnen beter naar divoza dan de ruitersportzaak waar we altijd heen gaan. Maar ik kken geen goede zadelmaker. Ik zal eens zoeken op google/gouden gids. Bedankt voor de tip!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 11:54

Waar in de buurt woon je? Dan kunnen bokkers je misschien nog een passervice bij jou in de buurt aanraden Knipoog