Iberische pronkhoofdstellen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BabbieB

Iberische pronkhoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 21:28

Ik ben benieuwd wie van jullie een Iberisch pronkhoofdstel voor jullie paard hebben.

Ik heb begrepen dat de Spaanse/Portugese pronkhoofdstellen hier vaak te duur en van slechte kwaliteit zijn, dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik heb er persoonlijk een van Marjoman op het oog, dus als iemand ervaring heeft met de hoofdstellen en/of voortuigen van Marjoman ben ik helemaal nieuwsgierig Haha!

Iris92

Re: Iberische pronkhoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 08:45

Sorry ik kan je niet helpen.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 08:48

uhh waarom reageer je dan?

labe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 13:46

Ik heb een portugees hoofdstel van goede kwaliteit leer, maar diegene waar ik hem van heb gekocht is geloof ik gestopt met de verkoop van tuig. Ik heb er niet zo heel veel voor betaald.
Ik gebruik het hoofdstel eigenlijk maar weinig, meestal gebruik ik een "huis-tuin-en-keuken" hoofstel.
Ik weet dat Lusitana van dit forum portugees tuig verkoopt tegen hele aantrekkelijke prijzen (en veel keus), je zou haar eens kunnen pb'en.

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 18:22

@Labe: Ja, dat klopt inderdaad! Ze heeft me ooit eens de catalogi verzonden, eens kijken of ik die nog terug kan vinden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 19:28

ik vind die dingen wel stoer! Eigenlijk zou ik der wel eentje willen... Maar geen flauw idee wann ik zoiets zou gebruiken... Niet voor het gewone rijden iig!

Zo'n witte op een zwart paard Kwijl Op Equitana werden ze heel veel aangeboden, maar ook niets gezien onder de €90, www.animoruitersport.nl staan ze ook! en www.pegasusruitersport.nl heeft ze ook nog voor goedkoper, maar vind golvende bakstukken toch mooier!...

Tegenwoordig heeft kieffer ook een model, zwart met witte stiksels en ik moet zeggen dat ik hem ook niet lelijk vind Lachen

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 19:41

Ik heb er eentje. Eigenlijk voor mijn eigen paard, maar jammer genoeg had ik geen rekening gehouden met de musketonhaakjes, en was ie zelfs op de kleinste stand te groot voor mn paard. Dus nu staat ie te koop Haha! Voor 55 euro. Inclusief teugels trouwens Lachen
Afbeelding

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 20:11

@Labe: Ja, dat klopt inderdaad! Ze heeft me ooit eens de catalogi verzonden, eens kijken of ik die nog terug kan vinden!