[WN] zilver

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

superpony

zilver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 22:08

Ik zit echt te zoeken, hier op bokt en elke westernshop, maar ik kan het niet vinden.
Je hebt van die gleuven achterop je zadel, ter hoogte van waar een achtersingel kan zitten.
Die was op mijn vorige zadel met zilver afgewerkt. Ik heb hem ingeruild en op dit zadel mist er eentje.
Ik wil dus 2 nieuwe, maar graag niet via ebay. Liefst een shop uit Nederland, dat snap ik nog!
En ik wil dus geen hele set, alleen 2 van die dingen. Het hoeft niet superduur te zijn. het zit met 2 schroefjes vast volgens mij. Mocht het wel een hele set zijn en niet te overdreven en betaalbaar, wil ik er wel over nadenken. Maar ik zie ze echt nergens te koop! Wie weet, hoe die dingen heten en waar ik ze kan kopen/bestellen?

crazycactus

Re: zilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 22:42

Heb je al eens op de website van Evelien gekeken?? http://www.euro-horse.nl. die heeft veel losse zilveren dingen.

Mmm zie het er nu niet meer op staan, maar je kan er altijd even een mailtje aan wagen Knipoog

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 09:05

Als je een hele set wilt maar niet overdreven duur, dan heb je geen echt zilver. Als de rest van je zadel wel met echt zilver is afgewerkt, dan ga je kleurverschil zien.

Degene die wel van echt zilver zijn zijn nu eenmaal een stuk duurder.

Waarom geen ebay??
http://search.ebay.com/search/search.dl ... arch&fgtp=
Dit is een hele betrouwbare verkoper.

flow1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 11:46

Ik heb deze bij arthur gekocht

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 13:47

DD heeft helemaal gelijk, als het van het duurdere soort is ga je kleurverschil zien. Enne ook met Why not Ebay Haha! Zei de ook al Ebaygek Clown

Als het Montana Silver is moet je kijken bij de Oregon Trail Tack Store. Ik weet dat Mo allerlei soorten heeft van Montana.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 22:18

Ik zie op geen 1 site iets staan.
Er zit geen zilver op mijn zadel verder, ik mis alleen 1 zo een ding, dus dacht een nieuwe set, gewoon simpel. Nu zie je waar er eentje gezeten heeft zeg maar.
Geen ebay....Omdat ik niet weet hoe dat werkt en heb geen credit card.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 22:19

By the way, hoe heet die gleuf of het zilveren ding dat er hoort?

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 23:27

Hoe die gleuf precies heet weet ik niet maar daar doorheen loopt de backcinch. Heb even voor je opgezocht hoe het plaatje heet, dat is een Riggingplate.

Mo heeft idd het Montanasilver niet op de site staan. Maar ik weet heel zeker dat ze het wel in de winkel heeft. Je zou dr even kunnen bellen, mss kan ze een fotootje voor je maken van wat ze heeft.
Als je verder geen zilver op je zadel hebt kan je kijken bij de meeste westernstores. De meeste hebben wel iets in de richting van zilver voor op je zadel. Een beller is in zon geval sneller Haha!

Je zou evt ook op Ebay Duitsland kunnen kijken. Daar ben je in het algemeen geen CC nodig. Tegenwoordig met IBAN en BIC is overmaken zo gebeurt.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 23:41

eeehhhhh, en wat is dat? loop altijd achter
Hier zit niet echt een western shop, dus dacht misschien kan ik wat bestellen.
Bedankt iig voor je info!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 00:24

Je bedoelt IBAN en BIC, dat zijn gegevens die je nodig bent over het overmaken van geld in het buitenland. Gaat tegenwoordig met deze methode veel sneller dan vroeger. Plus geen extra kosten binnen EU landen met Euro.

Ik weet niet waar je precies woont, maar je kan de meeste westernshops wel bellen voor info. Zo heb ik ook wel vaker wat besteld bij 1 die niet echt bij mij in de buurt zat.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 00:31

Ja IBAN en BIC heb ik nog nooit van gehoord. Ik doe wel al alles online en dat is al heel wat voor mijn doen, hahaha

Ik bestel weleens wat, maar dan via de site, dus kan je het zien en het bestelformulier invullen. Misschien moet ik anders wachten tot ik op een show ben met stands.

Bedankt voor je hulp!!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 08:14

@rina.. fouttttt wel extra kosten binnen de eu... zowel bij de rabo als bij de postbank. Ik heb 1 keer wat uit duitsland besteld, kwam 8 euro over heen en ook een keer uit belgie.. ook 8 euro.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 09:23

Dan zou ik maar eens een heel hartig woordje met je bank gaan praten. Is nl wettelijk geregeld dat ze je daar niet meer extra voor mogen rekenen. Of jij moet aangeklikt hebben dat de kosten van transfer voor jou waren.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 09:26

Maar ik kan toch niet de kosten door de verkoper laten betalen?? Want dat is de andere optie...

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 09:29

Ik heb het idd ook 1x gedaan en moest ook kosten betalen, ondanks die mooie regel. Dus ik heb een andere ingang Knipoog

@superpony : als je er maar één koopt heb je kans dat het motief/bewerking net anders is als degene die er nog zit. Ook kan de rand zelf breder of smaller zijn.

Maar het is maar net of je je daar iets van aantrekt Lachen

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 09:30

Dat zie je toch haast niet Knipoog zit aan de andere kant Haha!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 09:34

Bij sommigen is het 'weten' net zo erg als het 'zien' Clown

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 09:56

Ze wil dan 2 nieuwe en niet 1 dames Knipoog
Enne kwa betalen Chared aanklikken dan krijg je dat niet. Of je moet al naar de bank zelf geweest zijn om de betaling te doen. Ik heb internetbanking Haha! daar staat chared er ook nog bij, en die kost zeker weten niet extra. Maak zovaak geld van de NL rek naar de Duitse over Haha!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 09:57

rina schreef:
Ze wil dan 2 nieuwe en niet 1 dames Knipoog
Enne kwa betalen Chared aanklikken dan krijg je dat niet. Of je moet al naar de bank zelf geweest zijn om de betaling te doen. Ik heb internetbanking Haha! daar staat chared er ook nog bij, en die kost zeker weten niet extra. Maak zovaak geld over van de NL rek naar de Duitse Haha!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 10:00

Ik heb ook internet bankieren... eens zien of er iets vermeld staat.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 18:55

Ik heb de Rabo en daar moet ik dan aanklikken of ikzelf of de verkoper de bankkosten betaald. De kosten kun je dan apart aanklikken en dan blijkt dat het niets kost. Duurt alleen veel langer dan Paypal.....

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 00:04

Ik heb fortis, die doet nog niet aan alles mee.