[WN] Reining sticker voor op de auto/trailer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Randypaard

Reining sticker voor op de auto/trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 17:57

Hai iedereen!!! Ik ben op zoek naar een winkel, bedrijf, internetsite waar je stickers kunt kopen van bijvoorbeeld een cowboy die met zn quarter een sliding stop maakt.. Of een cowboy op zn quartertje aan de wandel, of iets van dien aard.. Dit voor op mijn auto en/of trailer. Ik heb geen idee waar ik die vandaan kan halen. Wie o wie heeft voor mij een tip???? alvast bedankt en groetjes

danielle1981

Re: Reining sticker voor op de auto/trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 18:00

Weet dat er bij grote evenementen wel altijd verschillende kramen staan die van die stickers verkopen. Maar zou niet weten bij welke winkel ze die hebben. Misschien kun je een ruitersportzaak vragen of zij weten wie dat verkoopt.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 18:04

my westernshop, www.mywesternshop.nl (van hezayankee op bokt) verkoopt sickers, je kunt ze ook via internet bestellen.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 19:19

spinninggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 21:19

op marktplaats staat ook iemand die stickers maakt van slidingstops enzo. in friesland geloof ik.
je kunt zelf de maten doorgeven hij heeft enorm veel keus! Ja

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 09:52

Ik heb mijn trailer/vrachtwagenstickers ook van Ebay, bij deze verkoper: http://stores.ebay.com/Dynamic-Designs- ... idZ2QQtZkm Werkelijk stukken goedkoper!! Als je goed zoekt, ze heeft ook voor reining...

Ik heb deze stickers (2 stuks) maar dan met een vrouwelijke ruiter. Bovenste tekst de naam van mijn paard en onderste stukje tekst 'western pleasure horse'. Kostte in totaal 30 dollar, dat is zo'n 23 euro. Daar vind je hier geen grote stickers met (eigen) tekst voor... Lachen

Randypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 08:03

Hai iedereen, ik heb dankzij jullie inmiddels een sticker voor de auto kunnen scoren! super bedankt

Ben via Ebay bezig een hoes voor de band achter op mn auto met sliding stop en leuze te scoren, ben benieuwd......

leuk leuk leuk

mochten er nog meer tips zijn, kom maar op!!!

ps marktplaats verkoop "friesland" heb ik nog niet kunnen vinden, dus als je een link hebt, alsnog aanbevolen, zit te denken voor de trailer.... Kan ook zijn dat ik het zelf er op schilder. Heb ik bij mn vorige auto (bestelauto) ook gedaan: lucky luke met Jolly Jumper in sliding stop hihi, had ik veel bekijks mee

thnx en groetjes Puck

spinninggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 22:38

mp dan dieren en toebehoren dan trailers en aanhangers, dan krijg je vanzelf te zien: belettering en stickers, friesland sneek. weet niet hoe ik de link moet plaatsen... Bloos succes!

reiningfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 13:50

Hoi, Puck.
Heb je de sticker al ontvangen??
En ben je er al uit waar dat je hem gaat plakken?? Hahahaha