goed product om je zadel, hoofdstel en laarzen te poetsen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

steph_weyten

goed product om je zadel, hoofdstel en laarzen te poetsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 15:07

Hey!

Ik heb een nieuw zadel, 2 nieuwe hoofdstellen gekocht, en nieuwe botten! Zadel is een passier grand gilbert, hoofdstel trens en stang-trens en botten petrie die van zichzelf al blinken! Nu ben ik op zoek naar goede producten om mijn zadel en hoofdstellen te kuisen? Mijn botten blinken al, maar ze mogen echt blinken zoals bv. bij anky! Hoe kan ik ze nog meer laten blinken? Ik start M-dressuur, dus ik wil dat alles er tiptop uitziet Haha!!! Kan iemand mij zoveel mogelijk tips geven?

Alvast bedankt!

Liefs Steph

Deleted

Re: goed product om je zadel, hoofdstel en laarzen te poetsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 15:11

Je zou eens moeten kijken op de site van Divoza's HorseWorld,
daar kan je desnoods ook een catalogus bestellen en daar staan allerlei topmerken met allerlei artikelen in ook voor het schoonmaken van leder en speciale stoffen en merken...Haha!

TIP..!!!

De site is www.horseworld.nl

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 00:03

ja, ik zal morgen ofzo even voor je kijken. Ik heb spul gevonden, echt, HULDE. Stond bij de schoenmaker te kijken voor een potje KIWI schoensmeer en vroeg dat. Hij vroeg waarom dat merk dus ik legde uit dat ik gehoord had dat ze daarmee goed gingen glanzen.
Hij gaf me iets anders mee. Pot kostte 10 euro, en is vrij groot. Je moet zo min mogelijk gebruiken. Ik gebruik het alleen op mijn laarzen en hoofdstel, omdat het zwart is en ik mijn witte rijbroek graag wit wil houden. Is echt super spul, ik zoek morgen eventjes de naam op.

steph_weyten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 18:49

hey!

super bedankt iedereen! echt maf! heb bang dat het misschien van het hoofdstel zal afgaan.. weet het mij maar te zeggen Lachen! bedankt hé!

liefs steph

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 18:53

Rapide is in ieder geval een heel goed onderhoudsmiddel. Lekker gemakkelijk ook. Als je het wilt laten glimmen is het een kwestie van afwerken met olie. Misschien weten anderen hiervoor weer goede middelen?