Hoe te zien, wel type mijn Daaleman is?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mitxa

Hoe te zien, wel type mijn Daaleman is?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 08:57

Hoi,

Gisteren heb ik een 2ehands Daaleman-zadel overgekocht maar ik kan nergens zien welk type het nou eigenlijk is. Daar ben ik toch eigenlijk wel benieuwd naar. Kan iemand mij dit vertellen?

Alvast bedankt!

(ik heb gekeken bij de functie zoeken maar daar kom ik alleen maar tegen dat het niet op het zadel vermeld staat, nu ben ik dus nieuwschierig hoe je het gewoon kunt "zien")

aafje87

Re: Hoe te zien, wel type mijn Daaleman is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 12:38

is het een dressuur zadel, een VZH of spring zadel?
Waar je het het beste aan kunt zien bij de dressuurzadels zijn de zadelrokjes, die van de GPS1 is rond en die van de GPS 2 is vierkant. De GPS 3 is overgens ook weer rond maar heeft weer een compleet andere wrong.
Het enige waar je het dus aan kunt zien in het zadel zelf, dus heb je toevallig foto's?(kan ik gelijk zeggen welk model het is)

Houd er alleen wel rekening mee dat daaleman geen "standaard" zadels uitleverd, een GPS 2 bij de een hoeft er absoluut niet hetzelfde uit te zien als een GPS2 bij een ander(aangezien je de zweetbladen net zo lang/kort kan laten maken als dat je zelf wilt, wrongen hoe jij ze wilt hebben etc)

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 13:06

Bedankt! Wat stom dat ik dat vierkante blokje op de site van daaleman zelf nog niet gezien had. Het is dus bij dit zadel rond, ik gok op de 1. Ik heb er nog geen foto's van. Zal ze wel eens maken Lachen

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 14:07

aanvullende vraag... Bloos

Kun je bij een oudere Daaleman ook ergens terug vinden in welk jaar hij is gemaakt?
(en wat de maten zijn)