OPGERUIMD!!! Wat nu?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Siempje

OPGERUIMD!!! Wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 22:57

Hallo mensen,

Ik heb met koninginnedag mijn kasten eens opgeruimd. Had geen zin in de standaard spelletjes! Wat ik toen allemaal ontdekte!!! Dat wil je niet weten. Maar waar het op neer komt is dat ik veel spullen tegen kwam waarvan ik niet meer wist dat ik ze had. En ze dus ook niet zal missen. Het gaat om veel verschillende spullen varierend van teugels, bitten, neusriemen, borstels maar ook grotere dingen zoals dekens die niet meer passen of laarzen die niet lekker meer zitten.
Wat doen jullie hiermee?
Op marktplaats tussen de ruim 100 anderen heeft niet echt veel zin denk ik. Of wel iemand goede ervaringen?
Is er soms een winkel in tweedehands paardenspullen? Ik zou wel willen ruilen. Mijn spullen voor iets anders. Kennen jullie zo'n winkel?

Graag tips en info. Alles is welkom!

Britt

Re: OPGERUIMD!!! Wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 22:58

natuurlijk kan je het wel op marktplaats zetten, misschien is iemand al jaren op zoek naar dat ene ding wat jij aanbied en de rest niet! Haha! (net als op bokt trouwens)
Als het goed spul is kan je proberen bij online webshops, die doen soms ook wel aan tweedehands artikelen ed, op kapaza kan je ook een hoop kwijt geloof ik

Rozzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 22:59

ik zet bijna alles op marktplaats wat overbodig is Ja sommige dingen lopen wat sneller als de andere, maar uiteindelijk ben ik altijd alles nog kwijt geraakt Knipoog

mexxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 22:59

Je kunt ze toch op bokt te ruil aanbieden?

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 23:03

Ik weet niet waar je woont? Maar in Nuenen (bij Eindhoven) is elk jaar een 2e hands beurs op Hemelvaartsdag. Je kan daar vanaf vandaag je spullen inleveren.
Je bepaalt zelf de prijs van je spul. En het geld kan je d.m.v. een tegoedbon in de winkel besteden of je krijgt het contant -25% (best muf, mja, je hebt dr nie zoveel werk mee als met marktplaats en versturen).
http://www.ruytersvoorruiters.nl

Citaat:
Wist u dat:
* Wij een jaarlijkse 2e hands ruitersportbeurs organiseren.
Dit doen wij ieder jaar in het weekend van hemelvaart. Als u ruitersportartikelen of –kleding heeft die nog goed bruikbaar zijn, maar uzelf niet meer gebruikt, dan kunt u die enkele weken voor de beurs inleveren bij ons in de winkel (de artikelen moeten wel schoon zijn). Wij maken dan samen met u de prijs en verkopen deze dan voor u op de 2 dagen durende beurs. Of misschien bent u op zoek naar 2e hands artikelen? Dan is het zeker de moeite waard om een kijkje te komen nemen. Wilt u hier meer info over , dan kunt u ons bellen tijdens openingstijden op nummer 040-2952275.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 23:08

Oja, die is leuk! Wanneer is die weer dit jaar?

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 23:16

Hemelvaart is op donderdag 17 mei. Dus ik denk et weekend van 19-20 mei. Maar da week nie zeker. Moet je ff Marloezzke PB'en, die werkt daar.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 23:18

Hadden ze dat niet een week ná mijn verjaardag kunnen doen ipv vóór? Haha!

Ariane120

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 10:55

Super zo`n beurs!!!

Misschien toch handig om gebruik van te maken!

Lexmiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 10:57

Ja zo'n beurs is erg handig.
Op marktplaats gaat het verkopen (bij mij) ook erg goed Lachen

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 10:58

Ja, of hier op bokt!

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 15:14

Ik gebruik ook heel erg vaak marktplaats hoor,
om dingen te zoeken die ik nergens meer kan kopen of natuurlijk om dingen te verkopen...

TIP..!!!

Ook kan je het hier op bokt.nl zetten met natuurlijk wel een foto erbij Tong uitsteken

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 15:38

Op marktplaats raak je het vaak wel kwijt hoor, en je kunt het ook op bokt zetten natuurlijk!

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 16:38

Op bokt zetten! Haha! Of marktplaats.

Siempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 19:45

Hallo allemaal.

Wat veel reacties al!!! Heel erg bedankt hiervoor.

Marktplaats:
Ik begrijp dat jullie allemaal positief zijn over marktplaats. Als ik er zo eens op kijk wordt er niet of nauwelijks geboden. En op veel advertenties niet eens gekeken. Bijv. een serie Anky kleding (gistern) waar niet eens op gekeken was. Loopt zo iets dan gewoon niet? Ik heb er geen ervaring mee dus hoe werkt dat dan? Raakt zo iemand het dan ook niet kwijt?

Beurs:
Wat een goed idee. Wel een beetje vreemd dat je een bon krijgt voor in de winkel of geld - 25%. Maar dat is natuurlijk omdat de winkeleigenaar er anders niets meer aan verdient. Snap ik ook wel weer. Je staat natuurlijk niet zelf de hele dag in een stand.

Bokt:
Waar staan die advertenties dan? Werkt dat ook een beetje als een verkoopsite?

(web)winkel:
Er is dus geen (web)winkel waar je 2e hands spullen kan brengen bij jullie bekend? Wat dat lijkt me toch het makkelijkste.
Bij ons zit er een zaak met kinderkleding en volgens mij loopt die heel goed. Zou zo iets werken in de ruitersport? Wat denken jullie...

Zoals je ziet heb ik veel vragen. Ben dan ook een leek. Ik hoop dat jullie me willen helpen.

Nanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 19:53

op bokt moet je is bij eenmaal andermaal kijken.

en bij marktplaats duurt het vaak even voordat er gereageerd word.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 20:03

via bokt verkopen vind ik altijd goed werken, heb nu zelf ook een topic geopend voor een aantal spullen

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 20:08

Ik koop en verkoop ook mijn meeste spullen via bokt of marktplaats. Bij marktplaats is het trouwens ook zo, dat veel mensen gelijk mailen, ipv bieden Haha!

tipje: Kijk ook bij [EA-GZ-RP] Gezocht: Alles voor Ruiters en Paarden of iemand juist op zoek is naar de spullen die jij hebt liggen!
Doe ik ook altijd, heb net 2 dekjes verkocht, die ik niet eens te koop aangeboden had! Haha! Haha!

succes!