Ik vind rood echt oerlelijk bij vossen Het hangt eigenlijk heel erg af welke kleur vos je hebt. Ik vind donkerblauw bij de mijne erg chique staan. Heb veelal donkere kleuren, de lichte staan niet mooi
ik zat zo eerst ook te denken maar uiteindelijk zijn er genoeg! anky oudrose anky felblauw eurostar bruintinten cognac en alle bruintinten vind ik erg mooi!
(ben me profiel aan het veranderenmat foto's van setjes )
ik zat zo eerst ook te denken maar uiteindelijk zijn er genoeg! anky oudrose anky felblauw eurostar bruintinten cognac en alle bruintinten vind ik erg mooi!
Denk idd ook dat bruin tinten erg mooi staan! Wij zelf hebben vooral blauwtinten
Ik heb ook een vos. In de winter is ze donkerder (blaadjeskleur) en in de zomer is ze echt goud. Ik vind bij haar alle bruintinten mooi staan. Off white, zand, chocolate. Persoonlijk het liefst zonder rood, vind ik minder mooi.
mijn vos is meer dieprood, daar staat bijvoorbeeld geen knalroze of een roodtint op, maar wel vrijwel alle bruintinten en knalgeel, blauw, groen en wat ik zelf ook wel mooi vind is lila en lichtroze
Zowel lichtblauw als donkerblauw zullen zeker mooi zijn, als ik een lichtblauw dekje opheb zeggen mensen vaak spontaan dat ze mooi staat met die kleur, haha. Grijs en zwart is ook altijd mooi. Verder heb ik ook nog: bordeaux met een donkerblauw randje (bordeaux is niet zo mooi op een vos maar dit gaat nog wel door het randje), chocoladebruin (is alleen mooi in de zomer want dan is haar vacht lichter van kleur ), appeltjesblauwzeegroen, donker grijzig paars (is ook heel mooi), en paarse pad van HH, enz.