kieffer munchen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

moi89

kieffer munchen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 11:31

ik overweeg misschien om een nieuw zadel te kopen. Omdat mijn paard een vrij hoge schoft heeft dacht ik aan het zadel kieffer muchen ( ook omdat kieffer teruggesneden boom heeft). Wat vinden jullie van dit zadel en hoe zit dit zadel qua prijsklasse (duur, gemiddeld enz)

missnynke

Re: kieffer munchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 11:40

Ik heb hem ook, bevalt erg goed. Het paard had er alleen last van de laatste tijd, er bleek een bult op de boom te zitten dus die is nu naar de maker. Maar ik hou het er gemakkelijk 5 uur in vol zonder zadelpijn. Je hebt natuurlijk nog een duurdere prijsklasse (passchier, kn, stuebben) maar het is volgens mij een goede keuze

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 11:42

missnynke schreef:
Ik heb hem ook, bevalt erg goed. Het paard had er alleen last van de laatste tijd, er bleek een bult op de boom te zitten dus die is nu naar de maker. Maar ik hou het er gemakkelijk 5 uur in vol zonder zadelpijn. Je hebt natuurlijk nog een duurdere prijsklasse (passchier, kn, stuebben) maar het is volgens mij een goede keuze

En dat houdt in?

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 14:29

Ik heb er een tijdje een op proef gehad, was wel een fijn zadel maar ik vond hem toch net iets te hard zitten.