Ik ben iemand die vaak iets heeft wat een ander niet heeft, ik val gewoon op aparte spullen en aparte kleuren.Vorig jaar zag ik op de site van de single footers een hel blauw zadel, ik was daar gelijk helemaal stuk van.Ik had toen het geld er niet voor, maar ik heb gevraagd of ze hem nog hebben? Weet iemand waar ik het over heb, en hoe ik hem eventueel zou kunnen bemachtigen?
Misschien kun je hem tweedehands van iemand overkopen, of misschien worden er over een tijdje weer eens nieuwe gemaakt, als er genoeg vraag is. Ik zou even een mailtje sturen naar boomloosrijden.nl
Ik heb zelf ook zo'n speciale editie, de caramello van barefoot. Oranje met bruin. Ik hou ook van aparte kleuren, ik heb ook helemaal niets in het zwart, dat vind ik veelste saai
Ik heb een mail gehad waar in staat dat hij al is verkocht, maar dat ze van die persoon al 3 dagen niks heeft gehoord.Als ze maandag nog niks heeft gehoord dan mag ik het op komen halen.Wel spannend hoor.
Ik kreeg vandaag een mail en dacht bah das een dag te vroeg, ik durfde hem niet te openen.Er stond, ik heb van die andere niks meer gehoord dus wanneer kan je hem komen halen.Waaahhhh goed he, ik ben zo blij.