Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
passie schreef:
Ik heb een anky hoofdstel! Met de orginele teugels. Ik rij er ook wedstrijden mee! Ik heb een foto erbij geplaatst van mijn paard op wedstrijd met dit hoofdstel. (neusriem mocht daar iets hoger)
germie schreef:Je betaalt voor de naam. Kwaliteit is op zich niet verkeerd, maar niet de topkwaliteit die je voor 100 euro mag verwachten. Vind ze ook niet zo bijzonder.
Zou dus niet zo'n hoofdstel kopen.
Lowara schreef:TJAH...en toch vind ik het geen bijzonder hoofdstel.
als je vanaf de foto's zegt dat het Pagony hoofdstellen zijn van 3 tientjes zou ik je ook geloven, en dan vind ik het zonde om 100 euro uit te geven terwijl je voor datzelfde bedrag wel kwijlhoofdstellen kunt kopen
ik heb pasgeleden deze 2 gekocht en die spreken mij gewoon meer aan en daar betaal ik bijna net zoveel voor.
je betaalt bij Anky wel echt voor de naam denk ik
WeslyMaksy schreef:Ik heb het hoofdstel van anky in zwart en zwart onderlegd. (staat overigens te koop) Ik ben er erg over te spreken. Ik vind het leer heel fijn en het past goed bij mijn paard.
Perla schreef:WeslyMaksy schreef:Ik heb het hoofdstel van anky in zwart en zwart onderlegd. (staat overigens te koop) Ik ben er erg over te spreken. Ik vind het leer heel fijn en het past goed bij mijn paard.
waarom verkoop je hem dan?