Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sirus schreef:Bij Lamers in Siebengewald. Ze versturen ook. Maken de dekens zelf. Echt súper dekens voor een goed prijs. Geef hem anders even een belletje.
http://www.lamersruitersport.nl/producten/dekens1.htm
ellepel schreef:ze zien er in elk geval wel steviger uit,maar wij noemden hengstendekens dus altidj new zealand dekens, dan heb je misschien wat meer kans dat je ze nog elders kan vinden?
Falona schreef:Ik zie dat ze worden verzonden onder rembours. Dat betekend dat je pas betaald aan de postbode wanneer hij hem komt afleveren (en je hem dus al zo'n beetje in je handen hebt). Dus je loopt zelf geen risico wat dat betreft (en de leverancier ook niet want als je niet betaald krijg je hem niet).
Sirus schreef:@ hildetc: Ik zelf heb voor mijn paard die met witte wol aan de binnenkant, echt super voor de winter als je paard bijv. geschoren is. Mijn ouders hebben er echter 1 met katoenen voering voor de friese hengst. Die blijft er lekker warm onder terwijl die echt altijd superkort in de haren blijft. Je hebt ze ook nog met een geweven wollen voering.