Je hebt van prestige 3 logo's, een soort goudkleurig rondje, een rode en een groene. Nu weet ik dat dat goudkleurige rondje een heel oud type is. Maar weet iemand welke van de andere 2 logo's het nieuwste is? En, als iemand dat weet, ook vanaf welk jaar het is?
Zo rond 2002 is het rode logo ingevoerd. Maar het zegt weinig, want die van mij is uit 99, maar in 2002 terug geweest naar de fabriek, toen hebben ze er ook nieuwe logo's opgezet....
Ik dacht dat de verschillende kleuren en tekeningetjes voor de verschillende disciplines waren! De rode voor springzadels De bruinige voor dressuurzadels en de groene voor veelzijdigheid(en endurance enz)...
Edit: ben echt bijna zeker hoor dat het zo zit... Ook als ik op de site kijk...
weet nu niemand het? want jullie hebben me erg nieuwsgierig gemaakt, aangezien ik dacht dat de verschillende tekentjes voor de verschillende typpes waren...
Mijn Prestige Dressuurzadel heeft een groen logo. Dus dat heeft niks met de discipline te maken. Ik ben nu een zadel aan het uitproberen (de prestige dus) en er word best een hoop geld gevraagd. Maar als ik dit zo lees dan zou het zadel van voor 1999 zijn.