Prestige trekker zadels?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

smaos

Prestige trekker zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 11:49

Hallo,

Heeft iemand een Prestige Trekker, Trekker M, Trekker RR of Trekker Land? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Vinden jullie het fijne zadels? Qua kwaliteit? Prijzen zijn vrij hoog, dus is het het zadel waard?
En hoe rijden ze? Ook bij langere ritten? En de levensduur, gaan ze bijv. langer mee omdat ze een stuk duurder zijn dan een gemiddeld zadel? Alvast bedankt voor jullie reacties!!!

Manadeluca

Re: Prestige trekker zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 10:44

Ik heb er eentje, ik droomde al lang van dit zadel maar net zoals jij vond ik hem echt duur, ik heb het geluk gehad om hem tweedehands (bijna nieuw) te kopen voor € 950, ben super blij met dit zadel, past ook om mijn tinker, zit echt heel goed, en je kan er een aantal uren in rijden, zonder zadelpijn te krijgen, ooit hoop ik zelf de trekker RR te kopen, nu heb ik de trekker.
Kijk regelmatig op ebay, hier heb ik er al passeren voor € 650 en er is er ooit eentje weggegaan voor € 501, dus als je een beetje geluk hebt, kan je voor een zacht prijsje het zadel aanschaffen.

Zelfs mijn instructeur die fanatiek dressuur rijdt, is positief over mijn zadel. Ik heb hem nog maar een goed jaar, mits goed onderhoud denk ik dat je er lang plezier van kan hebben.