Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liesz53 schreef:Ik gebruik bandages altijd voor de foto's, want die komen op internet te staan voor verkoop.
Ik gebruik bandages niet echt voor een andere functie.
En ik weet ook wel hóe je ze om moet doen.. moet het ook zo vaak doen.. en ik heb ze binnen een paar seconde om, en netjes.
maar omdat ik alleen bandages om heb voor de foto vroeg ik me af of je dan ook echt elke keer onderlappen eronder moet.
En ik heb ook wel een paar keer onderlappen gebruikt, en dan lijken die benen echt een stuk dikker.. en omdat die foto's voor verkoop zijn.. kan het zijn dat mensen denken dat ze een dik been hebben, maar dat komt dan door die bandages.. maar het ziet er altijd wel erg mooi uit als ze iets om hun beentjes hebben.
BertBaley schreef:Zoekmachine doet het niet.
Ik gebruik geen onderlappen want ik heb alleen bandages van Acryl.
daantjuhhh schreef:liesz53 schreef:Ik gebruik bandages altijd voor de foto's, want die komen op internet te staan voor verkoop.
Ik gebruik bandages niet echt voor een andere functie.
En ik weet ook wel hóe je ze om moet doen.. moet het ook zo vaak doen.. en ik heb ze binnen een paar seconde om, en netjes.
maar omdat ik alleen bandages om heb voor de foto vroeg ik me af of je dan ook echt elke keer onderlappen eronder moet.
En ik heb ook wel een paar keer onderlappen gebruikt, en dan lijken die benen echt een stuk dikker.. en omdat die foto's voor verkoop zijn.. kan het zijn dat mensen denken dat ze een dik been hebben, maar dat komt dan door die bandages.. maar het ziet er altijd wel erg mooi uit als ze iets om hun beentjes hebben.
Dan vraag ik mij af waarom je deze vraag moet stellen.
Als je het zo vaak doet, dan lijkt mij toch ook dat er ooit weleens iemand geweest is die tegen jou gezegd heeft, dat onderlappen erg belangrijk zijn, en de reden daarvan genoemd heeft?
BTW, als je goede onderlappen gebruikt en WERKbandages lijken ze niet zo dik meer.
Je kunt bijvoorbeeld van BR van die bandages kopen waar de onderlappen aan vast zitten..
Maar gebruik altijd werkbandages, die andere dingen die zo hip in alle kleurtjes zijn meer voor show dan dat ze daadwerkelijk nog functie hebben!
WinBinChes schreef:Gebruik zowiezo geen bandages omdat het geen nut heeft. Doe je het wel doe dan iig wel die onderlappen onder.
Voor een verkoop foto zou ik helemaal niks om de benen doen. Als ik een paard zoek die bandages draagt sla ik die over. Ik wil zoveel mogelijk info als ik een advertentie bekijk, als het dier gebandeegt is kan veel info niet zien. Heeft ie een bult of een schoonheidsfoutje aan de benen of is er niks aan te zien