Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
felicity schreef:Ja van de wintec weet ik dat je de boom kunt veranderen. Maar daar kun je niet de kussens van veranderen. Ik heb nu weer een wintec liggen die niet passend te krijgen is op mijn trekpaard. Vandaar dat ik maar even naar de thorowgood kijk in d ehoop dat dat wel wat kan worden.
Citaat:Zorgvuldig ben met!! van wintec (en vermindert zadels) wat van hen ik hebben gevonden uiteinde u vooruit en gezet u niet werkelijk in de correcte zadelpositie. Ik heb sinds het onderzoeken kopend zowel een dressage als momenteel Springend flatseat gevonden dat het meeste NZ'ers die Isabell met een waarde van zadels hebben gekocht Dressage zij momenteel bij het verkopen van hen zijn aangezien de ruiter bijna in een bepaalde positie gesloten wordt en de meeste mensen nu uit hen handel drijven. De cairpanelen zijn o.k., hebben sommigen hier in nz "gelaten leeglopen" maar hadden zij aparently een "defecte" partij in één stadium. Het andere ding dat een zadelmonteur me over de cairpanelen vertelde is dat als u springt, u van uw zetel uitgaat, paardsprongen, land dan u in de zetel landt, blijkbaar rond voelt het paard constant de zadelbuil op zijn rug, (dit beter klonk toen hij het) verklaarde maar hij waarschuwde me om vanaf het te blijven. Hij voegde ook toe dat met/wintec "interchangable slokdarm" systeem vermindert, dat in theorie) groot is hoeveel keer u eerlijk een slokdarm?? zou veranderen hij de meer tijden zei u houdt veranderend de platen u weaking de meer boom dichtbij de slokdarmplaat. Hij vermeldde als u dit op een "regelmatige" basis doet het het zo veel posibilitly van barsten verzwakte in zoverre dat het gebied hoog zou kunnen zijn. Hij voegde ook toe dat de schroeven die de plaat houden op een regelmatige basis moet worden gecontroleerd aangezien sommigen daar manier verliezen in het verleden hebben gewerkt. Hopelijk scheept dit u niet af volledig, maar is zorgvuldig met hen en doet deffinitly het "thuiswerk" Ik ben niet zeker welk niveau dat u berijdt, of voor die kwestie als u springt, als u doet en u een achterbeschermer draagt, welk ooit zadel u kopen zie of eerst kunt u aan proefrit het zadel (wij kunnen hier) en draag uw achterbeschermer tezelfdertijd enkel te zien om of raakt de achterbeschermer de rug van het zadel of niet, daar houdt niets in berijdend dwarsland en de achterbeschermer slechter hittin
Bitch schreef:Citaat:Hij voegde ook toe dat met/wintec "interchangable slokdarm" systeem vermindert, dat in theorie) groot is hoeveel keer u eerlijk een slokdarm?? zou veranderen
..................
Ik ben niet zeker welk niveau dat u berijdt, of voor die kwestie als u springt, als u doet en u een achterbeschermer draagt,