Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stacy S schreef:Als ik lichtrij en ga staan dan schuift m'n laars iets wat naar benenden (omdat ik ga staan).. Dat heeft iedereen neem ik aan.. en dan maakt het geluid.. het is gewoon heel stroef.. Ik zwaai echt niet met m'n benen heen en weer ofzo..
Ik heb het in stap niet/minder en in de galop wel weer..
Maarjah wat kan ik er aan doen?
Ik ben nu op het punt dat ik het zadel niet meer wil gebruiken.. maar ik kan moeilijk een parcour springen met mijn dressuurzadel!
unamie schreef:Dit probleem had ik eerder ook
kwam door de coatinglaag van de Petrie laarzen (heb je soms model perfect?)
volgens mij ging de coatinglaag daardoor ook al vrij snel stuk
Julia_Romeo schreef:met petrie perfect moet je niet op kunstof zadel gaan rijden ! gaan je laarzen idd kapot van heb ik gehoord..
ik heb petrie standard en wintec voor het springen en ik heb ook af en toe dat het kraakt.. maar niet altijd.. de ene keer wel,andere keer niet..
Julia_Romeo schreef:met petrie perfect moet je niet op kunstof zadel gaan rijden ! gaan je laarzen idd kapot van heb ik gehoord..
ik heb petrie standard en wintec voor het springen en ik heb ook af en toe dat het kraakt.. maar niet altijd.. de ene keer wel,andere keer niet..
Samham schreef:Julia_Romeo schreef:met petrie perfect moet je niet op kunstof zadel gaan rijden ! gaan je laarzen idd kapot van heb ik gehoord..
Ik heb er ook last van, dat wanneer ik op mn wintec zadel rijd er verschrikkelijk lawaai vanaf komt. Zelfs al zou ik mn benen aan het zadel vastbinden, hoor je ze nog een beetje kraken... Wat ik er aan heb gedaan: gewoon met mn dressuurzadel springen!![]()
Is het echt zo dat je Petrie's ervan kapot kunnen gaan?Ik heb er namelijk last van dat de coating loslaat aan de binnenkant van mijn laarzen, maar stiekem dacht ik dat het gewoon slijtage was...