1. hoe veel kosten ze
2. wat vinden jullie ervan ?
3. waarom hebben jullie dit zadel gekozen
en dat is het denk ik ..
als je nou even nog een berichtje achterlaat zou ik blij zijn!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Helma_Amber schreef:Ik vind ze verschrikkelijk zitten. Ik rijdt aan de voorkant door op een Kieffer. Nieuw zijn ze rond de 1300 euro volgens mij. Ze liggen wel goed op een paard.
vicksytje schreef:Helma_Amber schreef:Ik vind ze verschrikkelijk zitten. Ik rijdt aan de voorkant door op een Kieffer. Nieuw zijn ze rond de 1300 euro volgens mij. Ze liggen wel goed op een paard.
voor je houding dan ? het 'pest ' je paard niet ?
dank jullie voor de reacties dat was vlug! ik vraag dit omdat ik een kieffer gekregen heb die voorzien is van het embleem original kieffer germain (duitsland denk ik ) en ik die 2de hands krijg en hij er niet voor zal vragen vast rond de 50 eurohij is nog in goede staat hoor ! nog meer mensen die dit zadel ervaren hebben ?
vicksytje schreef:voor je houding dan ? het 'pest ' je paard niet ?
dank jullie voor de reacties dat was vlug! ik vraag dit omdat ik een kieffer gekregen heb die voorzien is van het embleem original kieffer germain (duitsland denk ik ) en ik die 2de hands krijg en hij er niet voor zal vragen vast rond de 50 eurohij is nog in goede staat hoor ! nog meer mensen die dit zadel ervaren hebben ?
romatjuh schreef:vicksytje schreef:voor je houding dan ? het 'pest ' je paard niet ?
Maar als jij het zadel lekker vind zitten, wil dat niet zeggen dat het ook goed ligt op de rug van je paard.. Dat is ook belangrijk..
Sandraluna schreef:ik heb de kieffer europe op het moment het goedkopste versie van kieffer.
zelf vind ik het echt een super zadel ,het is inderdaad wat harder maar vind ik wel pretig zitten .![]()
ik heb voor het zadel 1000 euro neergeteld compleet.
vicksytje schreef:ja maar het zadel is bij het paard die ik krijg inbegrependus hij past goed
MISTRAL94 schreef:vicksytje schreef:ja maar het zadel is bij het paard die ik krijg inbegrependus hij past goed
Daar zou ik maar niet zo vanuit gaan, er zijn helaas teveel mensen die met slecht passend tuigage rijdenOverigens rij ik mezelf ook kapot op een kieffer. Dus voor mij absoluut geen Kieffer
Edit: Ik zie hier ook reacties van past op meerdere paarden. Het is alleen zo jammer dat mensen alleen naar de boom kijken of het daar genoeg ruimte heeft. Of de kussen goed zijn voor dat paard kijkt men voor het gemak maar niet naar![]()
vicksytje schreef:nou ik heb wat vraagjes over kieffer zadels !
1. hoe veel kosten ze
2. wat vinden jullie ervan ?
3. waarom hebben jullie dit zadel gekozen