Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Venetia schreef:Mijn County is echt erg licht, ik denk de helft aan gewicht in vergelijking tot normale dressuurzadels. Het heeft een diepe prettige zit en een goede voorwrong, zonder dat je in je bewegingsvrijheid wordt gestoord.
Leer is erg zacht. Als je echt van plan bent door modder te raggen en je niet precies bent in leeronderhoud zul je misschien iets eerder slijtageplekken zien, alhoewel ik daar zelf niets van merk.
_Mir_ schreef:Venetia schreef:Mijn County is echt erg licht, ik denk de helft aan gewicht in vergelijking tot normale dressuurzadels. Het heeft een diepe prettige zit en een goede voorwrong, zonder dat je in je bewegingsvrijheid wordt gestoord.
Leer is erg zacht. Als je echt van plan bent door modder te raggen en je niet precies bent in leeronderhoud zul je misschien iets eerder slijtageplekken zien, alhoewel ik daar zelf niets van merk.
Nee hoor, ik ga niet door de modder raggen. Gewoon lekker buiten hobbelen. Kun je er een lange rit mee maken zonder zere kont?
Welk merk is dat? En waar heb je die gekocht? Wat kost zo'n zadel ongeveer?
mirgino schreef:ik heb een Prestige Olympia te koop ,dit zadel weegt ook niet veel
zadel is 18 inch met gelseat,medium boom
zie mijn onderschrift