Hierbij wou ik vragen of er misschien wat mensen zijn die dit zadel in bezit hebben of ooit op gereden hebben. Ben namenlijk heel benieuwd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bitch schreef:Zijn 9 van de tien keer scheef, zou ff verder zoeken als ik jou was. Mi een te groot risico waar je alleen achter komt als het zadel gestript wordt.
Stacy S schreef:Zijn 9 van de tien keer scheef, zou ff verder zoeken als ik jou was. Mi een te groot risico waar je alleen achter komt als het zadel gestript wordt. (quote bitch)
Dat was 10 jaar geleden zo met de rossner zadels... dat is allang veranderd.
Ik heb zelf ook zo'n zadel, hij zit heerlijk en ligt als een huis! Ik heb hem nu dik een jaar en hij ziet er ook nog super uit.. In mijn omgeving rijden redelijk wat mensen met een rossner zadel en heb nog nooit negatieve geluiden gehoord...
harnessmaker schreef:Stacy S schreef:Zijn 9 van de tien keer scheef, zou ff verder zoeken als ik jou was. Mi een te groot risico waar je alleen achter komt als het zadel gestript wordt. (quote bitch)
Dat was 10 jaar geleden zo met de rossner zadels... dat is allang veranderd.
Ik heb zelf ook zo'n zadel, hij zit heerlijk en ligt als een huis! Ik heb hem nu dik een jaar en hij ziet er ook nog super uit.. In mijn omgeving rijden redelijk wat mensen met een rossner zadel en heb nog nooit negatieve geluiden gehoord...
Eeehh, ik heb er hier één van 7 maanden oud. Als een wokkel!
Stacy S schreef:Zo kan iedereen wel een zadel noemen die scheef is.. Ik heb hier nog een kieffer munchen liggen
Bitch schreef:Stacy S schreef:Zo kan iedereen wel een zadel noemen die scheef is.. Ik heb hier nog een kieffer munchen liggen
en hoeveel zadels haal jij gemiddeld uitelkaar in een werkweek?
Helma_Amber schreef:Dus als je een zadel gaat beoordelen omdat ie scheef is, dan vind je bij alle merken wel scheve zadels.
Ytjuuuh schreef:Maar zou je eerst niet even wachten tot je het paard hebt? Dan kun je het zadel passen en als het niet past kun je een ander zadel doen...
Margreet schreef:Hoe kan dat eigenlijk gebeuren? Maken ze die dingen niet op een mal ofzo? Ik heb echt geen idee....
krumel schreef:indd. Er zijn betere middenklasse zadels (bijv. kentaur) sowieso zijn er betere plekken om een zadel te kopen dan divoza. Je zou ook beter even kunnen wachten totdat je een paard hebt en dan gewoon meerdere zadels proberen en kijken wat past.
bren schreef:ik heb de rossner america plus,
ben er erg blij mee heb hem nu ruim een jaar ziet er nog als
nieuw uit.zit herlijk zacht en stevig wil nooit anders meer.