Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flew schreef:Ik gooi mn ankydekje in bad, waspoeder pakken, op je hand doen en dit dan in de vlekken van je inmiddels doorweekte ankypad wrijven. Even goed wrijven en weg vlekken.
leeuwenberg schreef:Ik heb een Anky Yellow van iemand 2e hands overgenomen. Aan haar gevraagd hoe ze die zo schoon heeft gehouden.
Zij wast de pads op 95 graden. Ben ik dus ook gaan doen.
Is nog net zo mooi, ook de kleur.
als je het aandurft kan je het doen.
Geef mij niet de schuld als het niet lukt, maar bij mij werkt het wel
Urielle schreef:Van mijn bonte Ankypads (ook lichtgekleurde bij) gaat het wel af, eigenlijk zonder problemen. De witte wedstrijdpad wil echt niet schoon worden. Heb hier op Bokt ook al raad gevraagd en alle mogelijke middeltjes tegenaan gesmeten maar het gaat er niet af, ook niet na een nacht inweken met alle mogelijke middeltjes.
ineke_ schreef:Urielle schreef:Van mijn bonte Ankypads (ook lichtgekleurde bij) gaat het wel af, eigenlijk zonder problemen. De witte wedstrijdpad wil echt niet schoon worden. Heb hier op Bokt ook al raad gevraagd en alle mogelijke middeltjes tegenaan gesmeten maar het gaat er niet af, ook niet na een nacht inweken met alle mogelijke middeltjes.
Heb je ook al soda geprobeerd ?
Hij blijft wel altijd een beetje grijzig.
Sas_Mon schreef:oop de site van anky staat hoe je ze moet wassen
Urielle schreef:yep.
Volgens mij is er met de stof van dit exemplaar iets raars. Hij blijft ook idd nogal grauwig.
Urielle schreef:Sas_Mon schreef:oop de site van anky staat hoe je ze moet wassen
Ja, met afwasmiddel en een nagelborsteltje.
Dat helpt dus echt geen k*nt
Maar die andere pads worden gewoon schoon, gewoon wasmiddel, evt. Vanish en het is voor elkaar.
Waarom die witte niet wil snap ik echt niet.