Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x_lieze schreef:het zadel niet gebruiken is geen optie omdat ik niet zonder zadel kan rijden op hem en hem elke dag longeren vinden wij allebei saai. ik moet er elke dag iets mee doen anders word hij heel erg chagerijnig..
supertinkie schreef:x_lieze schreef:het zadel niet gebruiken is geen optie omdat ik niet zonder zadel kan rijden op hem en hem elke dag longeren vinden wij allebei saai. ik moet er elke dag iets mee doen anders word hij heel erg chagerijnig..
Dan ga je toch iets anders leuks doen zoals een stukje wandelen of em lekker in de bak opjagen ofzo??
Of je laat em vrij springen.. Ik zou in elk geval het zadel er niet op leggen tot de zadelmaker is geweest want als je je zadel er wel op legt maak je het alleen maar erger, lijkt mij
Citaat:weet je wat het ook is, het gaat net lekker dus ik ben bang dat het dan weer weg is
dat ik weer opnieuw moet beginnen
x_lieze schreef:weet je wat het ook is, het gaat net lekker dus ik ben bang dat het dan weer weg is
dat ik weer opnieuw moet beginnen
paardjeunity schreef:mijn paard heeft die bultjes ook, en ik hoor net op het readers topic dat mijn zadel niet goed past....
dus ik gebruik het niet meer!
Uppojono schreef:Kunnen het geen eiwitbultjes zijn.. Weet niet precies hoe de bultjes eruit zien, maar van teveel eiwit kunnen ze ook bultjes krijgen..
x_lieze schreef:ik heb overgens de bultjes getelt en het zijn er wel minder geworden.
maar moeten eiwitbultjes dan niet overal op zijn lichaam zitten?