Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dustinlover schreef:Ja ik heb het zonder te passen gekocht en ben er net achter waar de zadels vandaan komen(nieuw)..
Van zadelmarkt.nl maar het leek allemaal goed te passen totdat ik er zelf op ging zitten en het naar achteren viel zeg maar.
Ik heb zelf wel een zwarte onderlegger die je kunt indrukken zeg maar, dus misschien als ik die er morgen onderleg dat het wel goed past zeg maar. want hij heeft genoeg ruimte. Het is trouwens een E pony.
Dustinlover schreef:Sommige mensen net zoals ik hebben niet het geld voor zo'n duur zadel en ik heb dat zadel op verschillende paarden en pony's bij haar gezien op foto's dus dacht zelf dat het wel zou passen. Is het dan geen mogenlijkheid om het zadel te laten opvullen?
Dustinlover schreef:Nouw ik heb vandaag bij drunensruiterhuis een nieuw zadel gekocht en de zadelmaker naar dat springzadel laten kijken en die zei ook al meteen: dit is niks, dit word nooit iets dus ja dat leek me duidelijk. Nu heeft hij ons aan een mooi 2ehands vzh neigend naar springen JC zadel aangesmeerd(na vertellen van de bouw van de pony en we konden het terug brengen als het niet paste) en dit zadel past gelukkig perfecthij is dan wel zwart maar heb er gewoon lichtbruine stijgbeugelriemen en singel aanhangen. En een oudere 2ehands stubben heb je niet zo voor €200,- een goede dan want dan zou ik die namelijk wel gekocht hebben
Dustinlover schreef:een oudere 2ehands stubben heb je niet zo voor €200,- een goede dan want dan zou ik die namelijk wel gekocht hebben
Snoevie schreef:tja je moet maar de moeite willen nemen om goed te zoeken.
leuk zadel voor een leuk prijsje
germie schreef:Maar je hebt slecths een bruin zadel gevonden. En zwart is nu eenmaal mooier (vinden sommigen, maar ik heb liever een lelijke kleur en een goed zadel dan een mooi zadel dat niet past)
germie schreef:Overigens zijn er bij mij in de buurt geen Stubbens te koop voor een schappelijke prijs. Ik heb even in mijn regio gekeken. Als dat voor de ts ook geldt, dan houdt het op en wordt het afwachten totdat er wel wat aangeboden wordt. Ik ga ook niet naar Zeeland voor een zadel. En opsturen zou ik ook niet doen omdat je toch de boom e.d. meot controleren.