Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eliza16 schreef:Mag je bitloos springen op wedstrijden dan?
Eliza16 schreef:waarom dispensatie aanvragen als je weet dat die wel rustig kan zijn, en het domme is ik ben meestal nog foutloos ook ondanks ze zo druk is, maar ik wil zo niet rijden. Ik wil mijn pony's goed voor mekaar hebben op een rustige goede manier. Ik heb al goede tips gehad bedankt. Ik zit het meest te denken nu aan een beugelneusriem of bitloos
Citaat:De teugel(s) moeten aan het bit of direct aan het hoofdstel zijn bevestigd
Eliza16 schreef:Hallo ik heb een pony die heel gevoelig en druk is. Nou had ik hem voor de kampioenschappen heel rustig en fijn aan het lopen dat ging een maand goed ook op de wedstrijden. Totdat die helemaal flipte(ik ben niet anders gaan rijden heb ook niks verandert) We hebben er een paardentandarts bijgehaald en die zei dat ze haken had die hij weg heeft gehaald. Ook was er een kies weggesleten en een kies lag heel hoog(daar kon die nu nog niks aan doen zei die). Toen mijn pony zo fijn liep reedt ik hem op een rubberen bit omdat die zo gevoelig is dat ging heel goed, maar de tandarts zei dat ze daar brandblaren van kreeg. Gister op concour geweest en mijn pony was niet te houden.
Ik rij met haar M en het is gewoon levensgevaarlijk. Ik heb al vele trensjes, en bitten zoals passoa uitgeprobeerd maar niks helpt. Wie weet wat dit kan zijn.
Wij weten het niet meer. Alsjeblieft kom met goede tips.
Eliza
Eliza16 schreef:Dat dacht mijn vader eerst ook, maar mijn zadel van 1 jar oud is nog helemaal goed. En wat als die nou wel brandblaren krijgt? Op een dubbel gebroken bit loopt ze thuis goed maar is er mee op concour neit te houden