maten beenbescherming

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

superpony

maten beenbescherming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 16:10

Ik heb een New Forest van +/- 1.42m. Ik vind het moeilijk om de goeie maat te vinden voor hem. Bij 3in1 had ik een m, maar moet denk ik een s zijn. Want was te groot. De gewone beenbeschermers die ik heb zijn goed, maar daar staat de maat niet meer op. Ik weet niet of ik dan pony of cob heb. Mijn zoontje heeft de shet maat, maar vraag me af of de maat pony dan niet nog erg klein is?

karlijn_92

Re: maten beenbescherming

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 18:02

van de 3in1 weet ik het niet,
maar van de gewone beenbeschermers (van BR) zou ik maat pony doen (bij de NF)
en van de beenbeschermers van HH is het denk ik cob

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:47

Ik denk wel dat je s en pony nodig heb!

Ik heb voor mijn paard van 1,60 van 3 in 1 maat M en van peesjes voor maat full en achter maat cob.

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 21:33

ik zou wel voor S of pony gaan idd.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 23:11

Pony lijkt zo klein. Mijn zoontje heeft shet. En dan zou pony voor a/b/c pony's zijn. De 3 in1 moeten wel s. Maar pees twijfel ik nu wel. ik wil graag bestellen, scheelt toch wel, maar het is toch lastiger omdat je moet terug sturen en verzenden betalen. dan is het weer onvoordelig als het de verkeerde maat is.

tax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 23:58

Pony is echt wel goed hoor, helemaal van BR. Ik heb ook peesjes maat pony met mijn pony van 1.45 en ze zijn precies goed! En pony peesjes passen bij mij in ieder geval absoluut niet om een A/B pony hoor, daar verzuipt de pony in Haha! .

Ik heb mijn peesjes laatst gepast bij andere grote D pony's en daar paste ze ook om! Dus echt, geloof me, maat pony is goed!

Scheelt dat ze maat cob ook bijna nergens hebben, wel van Harry Horse en daar heb ik dan wel cob van. Maar deze cob zijn nauwelijks groter dan de pony beenbescherming hoor Knipoog

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 00:42

Moeilijk is dat. ook omdat het idd per merk verschilt. Op die van mij staat niks, maar is denk ik cob. Maar toen mijn zoontje shet kocht, waren ze daar pony voor a/b/c pony. Ik denk dat ik morgen even het been op ga meten maar. Volgens mij is daar ook een tabel voor.