De wintec Isabelle Werth is die altijd met verwisselbare boom geweest of zijn de oudere types ook met vaste boom? Kan namelijk een zadel kopen, maar eigenaar weet niet of het een verwisselbare boom is. Wie o wie kan mij helpen?
En hoe rijd het? Ik heb een rond paardje dus als het goed is zal het daar mooi op liggen met denk de blauwe boom. Uit de zwarte is ze al uitgegroeid .....
Ik heb de uhm ff denken de blauwe boom er in Macho is een haflinger, en neigt wat meer naar het luxe type haflinger je moet maar ff kijken welke boom je doet
Die zonder Cair hebben ook een verwisselbare boom hoor. Ik heb onlangs een nieuwe wintec pro gekocht, zonder cair, maar mét verwisselbare boom. En stalgenootje heeft een IW zónder Cair (een wat oudere ook) en ook mét verwisselbare voorboom.
Alle types van de Isabell Werth hebben een verwisselbare boom. De oudere types zijn zonder cair (cair zijn luchtkussens, staat dus los van de verwisselbare boom!) en de nieuwere met. Al kun je ze nog steeds nieuw kopen zonder cair, bij Piaffe Ruitersport geloof ik.