seatsaver wie nog meer?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

marquez1

seatsaver wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 20:00

Ik heb net een seatsaver gekocht van echt merinowol. Beetje duur, maar ik kon echt niet meer fatsoenlijk op mijn paard zitten. Ik moet van mijn instructice met spoortje rijden, zodat ik mijn been lang laat (ik trek mijn hak op). Dat werkt, ik laat mijn been netjes hangen, maar doordat ik nu dus dieper in het zadel zit zeg maar, had ik echt pijn. Wie heeft hier nog meer last van? Heeft een seatsaver jullie geholpen? Ik hoop het wel, anders is het jammer van de 40 euro

mariska1989

Re: seatsaver wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 20:48

Ik heb wel eens met zo'n ding gereden, op zich wel fijn. Maar ik rijd nu op een kieffer en ik heb nog geen last van zadelpijn gehad. Van echt wol zou goed moeten zijn en fijn moeten ademen, kan bijna niet mis!

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 13:54

Zo ik heb er nu een paar keer mee gereden en dinsdag voor het eerst in de les. Dat ding is echt een uitkomst! Hij zit heerlijk, en mijn zit is met sprongen vooruit gegaan. Mijn instructrice was ook onder de indruk van het verschil. Mijn beenligging is nu mooi stil en lang, en ik kan heerlijk rijden.
Zijn er meer mensen die zo'n verschil hadden met rijden met seatseaver? Ben ik wel benieuwd naar.

Shorks

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 20:21

ik heb er een met van dat gel erin, rijdt ook super lekker! ik had alleen geen problemen met m'n zit, wel met m'n kont als ik een paar uur op buitenrit was geweest Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 23:55

Ik heb er ook 1, echt schaap, ook speciaal gekocht voor op buitenrit Haha! Zalig! Normaal (dressuur) rij ik er dus niet mee, alleen op lange buitenritten dus Haha!

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 00:00

even een stipje genomen, heb hier namelijk ook altijd last van met lange ritten.
Voor welke zouden jullie kiezen ?
( echt bont , gel ? )

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 00:17

Absoluut ECHT schapenvacht! Haha!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 00:20

let wel even op dat je er geen officele wedstrijden mee mag rijden Knipoog

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-07 09:42

@ xx_Irisje, daar was ik inderdaad al achtergekomen, heel jammer maaja, je kan niet alles hebben he.

Het schijnt dat zo'n gell ding snel heet wordt in de zon. Een schapenvachtje bevalt mij heel goed.

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 10:28

Dabo schreef:
Absoluut ECHT schapenvacht! Haha!

Ik zou voor gel gaan Ja Het is makkelijk schoon te houden (weinig onderhoud dus) en bont word zo vies en met regen is het ook niet echt prettig lijkt mij.
Heb er zelf ook eentje op het zadel liggen, had altijd last van dit zadel tijdens het rijden, sinds ik dat ding heb nóoit geen last meer gehad.