Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Binckydenice schreef:Ja, dat zou ik wel doen, wat je uitgeeft maakt niet veel uit als het zadel maar goed ligt op de rug van de paard. Of dat nou 50 euro kost of 3000 maakt niet uit toch?
Radosny schreef:tja.. als je er zelf een zadel bij wilt zou ik het wel doen, maar ik zou geen zadel voor iemand anders kopen, ik zou hen gewoon zeggen dat ze zuiniger met je spullen om moeten gaan..
Radosny schreef:Zelf geen slechte ervaring mee gehad maar wel veel slechte ervaringen over gehoord. Ik geloof dat er een tijdje geleden op bokt een aantal foto's stonden van een opengehaald zadelmarkt zadel.. Zag er niet uit!
mirgino schreef:ik heb voor mijn bijrijdster ook een ander zadel gekocht![]()
ik rij western en ik heb net een nieuw zadel,zij is best klein en zat met haar voeten tegen de onderkant van de fender aan
daar was ik niet blij mee![]()
ik heb voor haar een boomloos westernzadel gekocht,en dat vind ze nog lekkerder zitten dan mijn boom zadel
Kimberley84 schreef:Ik heb nog voor een lieve prijs een goed pagony dressuurzadel te koop, maat 17,5 inch boommaat medium, ligt eigenlijk op alle paarden super! Teruggesneden kamer, 1 maar, bovenop de lepel zitten beschadigingen omdat de muizen honger hadden. Zadel is 5 jaar oud, diepe zit en veel kniewrong, heerlijk zadel waar je fijn in kan zitten! Voor 120 euro incl verzendkosten is ie voor jou! Incl beugelriemen