Hallo,Heeft er iemand ervaring (goede of slechte) met de Passier FlexiPad? http://www.schockemoehle.net/shop/produ ... ts_id/1306 Ik heb er net eentje gekocht. Ben benieuwd naar jullie ervaringen...
lijkt mij erg fijn voor het paard omdat het onder het zadel wat meer vulling heeft. dan alle andere pads
'stipje'.volgens mij is dit er zo eentje, áls de polypads.is volgens mij samen met kieffer uitgebracht.Zorgt voor veel drukverdeling enzo dacht ik Is al een topic over
Wij hebben er 3 en gebruiken ze bij ons jonge paard. Bevalt harstikke goed.Vind ze zelf iets fijner dan de rambo pads.
rakkertje13 schreef:Jemig wat zijn die dingen duur welmooi Idd wat een dure krengen. Lijken me wel fijn voor het paard.
Ik heb er niet veel meer voor betaalt dan voor een Ankypad, tussen de 55 en de 60 euro.Schockemoehleshop vind ik doorgaans wat aan de prijs
peehtje schreef:verschuiven ze of niet??zoals bij die ankypads De ankypads verschuiven bij ons ook niet.. de passierpads evenmin, we hebben ze nu ongeveer een maand of 6 in gebruik.