LiSSy schreef:tja, wil niet banketstaaf doen, maar de ruitersportzaak kan er absoluut niets aan doen dat Barnsby er zo lang over doet
Nee, dat is wel zo maar als het al bijna drie maanden duurt vind ik dat toch vrij lang. En al helemaal als ze de zaak al (nu inmiddels bijna vijf weken) geleden beloofd hebben om het op te sturen. Dat is toch raar? M.i. zou hij er dan ook achteraan kunnen bellen. Ze houden hem toch ook aan het lijntje? Ik verwacht iets meer actie vd zaak maar misschien is dat onterecht? En daarbij, daarom heb ik dit topic geopend, om te vragen wat de ervaringen van anderen zijn.
Ik heb dus weer gebeld en weer te horen gekregen dat hij het nog niet had en ook niet wist hoe lang het nog ging duren. Het schijnt vrij normaal te zijn dat het zo lang duurt alleen Duitsland is een uitzondering (dus vwb Passier kan dat dus heel goed). Hij zou voor mij de fabriek bellen en het mij laten weten als hij meer wist maar daar heb ik dus nog niets over gehoord
Het zadel dat is opgestuurd is een vzh zadel en heb zolang een dressuurzadel van hem gekregen. Vond ik op zich wel fijn maar nu gaat het wel heel lang duren. Ik moet nu steeds een zadel van een ander lenen als ik ga springen.
Ben heel benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Ga bijna denken dat ik het helemaal niet weer terug zie