Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
inkepink schreef:het systeem met die fish vind ik persoonlijk niet zo heel erg geweldig aangezien je op een relatief klein oppervlak je boom gaat versmallen. maar goed er zullen vast mensen zijn die er wel over te spreken zijn
MISTRAL94 schreef:Ik vind niet dat je zelf moet gaan rommelen met dit soort dingen. Ik ben van mening dat je een zadel aan laat passen door iemand met verstand van zadelsEen slecht passend zadel geeft veel ellende zeker als je paard daardoor het vertrouwen in jou en/of het zadel kwijt zal raken. Eerlijk gezegd geloof ik dus weinig in de "systeem"
Kylan schreef:Die zadels zijn niet eens zo slecht, maar ik zou ze alleen gebruiken op een paard dat breed genoeg is om de fish uit het zadel te laten.
Het geeft weer net zo'n effect als de wintec verstelbare bomen, je krijgt een rare 'knik' in de voorkant, die op de schouder drukt.
Kylan schreef:Bitch: Op dit plaatje van de wintec bomen zie je duidelijk een knik. Die zorge bij mijn paard (en bij vele anderen die ik heb gezien) voor een drukpunt op de schouder.
hildetc schreef:ik heb een zadel met fishes en vind het een k.u.t. zadel. Het ligt niet goed en het klappert. en hoeveel fishes je erin stopt maakt niet uit, het lijkt nl niet echt iets met de boom te doen (verwijden of verbreden). Ik ben wat enthousiaster over de wintec, die is ook van wat steviger materiaal gemaakt.