Hebben meer mensen dit zadel?
En hoe bevalt het jullie?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jeskoo schreef:Ik heb er 4 jaar op gereden tot de boom knapte. Nu hebben ze de boom vebeterd en heb je er ook 5 jaar garantie op. Eerlijk gezegd vond ik het een heerlijk zadel om op te rijden, ik had de VZH. Toen de boom knapte durfde ik deze niet weer te kopen, maar ben toen lang bezig geweest om een zadel te vinden dat bij mijn paard pastte. Mijn paard was toen redelijk rond en kort en de Pagony pastte perfect. Een fjord is over het algemeen ook korter en ronder dus grote kans dat het mooi past.
Jannickee schreef:Mmmh.. met die boom vind ik iets minder om te horen, na hoeveel weken/dagen/maanden/jaren gebeurde dat bij jullie dat die boom kapot ging?
Jannickee schreef:Er zijn heel veel, waarvan de boom brak.
germie schreef:Wat ik overigens wel erg opmerkelijk vind is dat iedereen altijd positief is over Rossner en negatief over Pagony. En dat terwijl in beide zadels dezelfde boom zit.
Overigens lees ik hier wel heel veel verhalen van gebroken bomen. Zijn dit allemaal vrij oude zadels (dus een tijd terug gebroken) of zijn de nieuwe ook nog steeds zo slecht?
germie schreef:Dat is dus een nieuw model Saden. Ik heb ervaring met het oudere model waarvan de boom brak.