HH peesbeschermers vs. vergelijkbaar model van Veredus

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ineke_

HH peesbeschermers vs. vergelijkbaar model van Veredus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 14:54

Afbeelding
Afbeelding

Heeft iemand ervaring met de peesbeschermers van HH en die van Veredus en het verschil daartussen?
Vind de veredus nogal prijzig maar bij HH twijfel ik aan een goede pasvorm.
Ik ben specifiek in deze beschermers geinteresseert omdat ze in een tussenmaat te krijgen zijn.

tientjeh

Re: HH peesbeschermers vs. vergelijkbaar model van Veredus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 15:32

ik heb ooit toen ik stopte met de ponyclub en overging naar de rijverening veredus peesbeschermers gekregen. ik had nog nooit van het merk gehoord, maar vond ook absoluut niet dat je het in kwaliteit kon merken. de pasvorm van HH vind ik nog net zo goed.

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 15:41

Ik weet niet wat de maatvoeringen van veredus zijn?

Maar die van HH ziet er net zo goed uit als ik eerlijk mag zijn. Ook is de laatste maanden de pasvorm van HH peesjes zowieso aangepast (verschil tussen di van mij uit 2005, die van mij uit 2007)

Ik zou ze in het echt even naast erlkaar leggen, de binnenkant voelen en een keuze maken Lachen

ineke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-07 11:42

mariska1989 schreef:
Ik weet niet wat de maatvoeringen van veredus zijn?

Maar die van HH ziet er net zo goed uit als ik eerlijk mag zijn. Ook is de laatste maanden de pasvorm van HH peesjes zowieso aangepast (verschil tussen di van mij uit 2005, die van mij uit 2007)

Ik zou ze in het echt even naast erlkaar leggen, de binnenkant voelen en een keuze maken Lachen

maatvoering van veredus is S, M en L

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 12:03

Ik heb die van HH alleen dan met vestan bont erin. Ik ben er niet zo tevreden over, het klitteband van beide is nu al kappot, en heb ik pas een paar maanden in gebruik!

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 13:37

Naar mijn bescheiden mening kun je beiden absoluut niet met elkaar vergelijken.

Ik ben absoluut voor Veredus en vind dat geen enkel ander merk kwa kwaliteit erbij in de buurt komt.

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 17:48

ik heb geen ervaringen met veredus maar zien eruit als degelijke beschermers! persoonlijk zou ik dan liever voor minder geld beschermers hebben van pagony/br/hh die misschien iets minder lang meegaan dan dure beschermers waarvan je ook niet weet hoelang ze meegaan!! (ook leuk voor modekleurtjes!)

ik gebruik zelf HH en BR en daar ben ik prima tevreden over! koop ze altijd lekker in de uitverkoop! zowel seizoenskleurtjes van HH als BR! niks mis mee en kun je er nog ns wat kopen en nog ns wat afwisselen...

mocht je echt stevige beschermers willen kijk dan eens naar die van knightrider! deze hebben lederen peesbescherming die kwalitatief voor die prijs zeer goed is! vrij zacht leer is mijn ervaring en ook daar hebben ze pony/cob/full!! hoor ook om mij heen goede reacties daarover :)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 21:28

Oud topic.